WSZiA zbadała, jaki skutek przynoszą działania informacyjne i promocyjne dotyczące trzeciego sektora

wszia
wszia
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu zbadała za pomocą ankiet jak wyglądają i jaki skutek przynoszą działania informacyjne i promocyjne dotyczące trzeciego sektora. W badaniu wzięło udział 50 studentów z różnych kierunków studiów zaocznych.

Respondenci świetnie poradzili sobie z samą definicją organizacji pozarządowej, potrafią również wskazać obszary ich działania i wymienić przykładowe nazwy – mówi Marcin Oleksiuk – pomysłodawca ankiety. Jednocześnie wskazali jednak, że w naszym województwie brakuje informacji na temat NGO – dodaje Oleksiuk.

Uczelnia chce przeprowadzić ankietę również wśród studentów uczących się stacjonarnie i porównać wyniki. Wnioski końcowe zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły.

Ankieta pokazała nam również, że studenci nie korzystają tylko z zasobów Internetu, co mnie osobiście bardzo cieszy – mówi dr Sławomir Śliwa. Wysoko ocenili np. informacje zawarte w lokalnym kwartalniku pn. „Monitor trzeciego sektora, do którego studenci mają stały i bezpłatny dostęp, dzięki stowarzyszeniu, które go wydaje. Wskazali nawet konkretne artykuły, które ich zdaniem były najciekawsze, a to znaczy, że przynosi on zamierzone efekty – podsumowuje dr Śliwa.

Zobacz też: Opolskie Info [2.02.2018]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska