Zachęta - to hasło seminarium, które Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w
Opolu zorganizowała dla menedżerów z małych i średnich przedsiębiorstwach regionu.
Seminarium rozpoczynało współfinansowany przez UE projekt "Kreatywne zarządzanie i komunikacja bazą rozwoju innowacji i nowych technologii". Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele 10 firm z sektora MSP, które zgłosiły się do projektu.
Założeniem projektu jest teza, że potencjał innowacyjności tkwi w nas samych, czasem tylko nie potrafimy jej wydobyć. Dlatego też potrzebni są kreatywni menedżerowie, którzy będą potrafili stworzyć odpowiedni klimat działalności i zarządzać w taki sposób, aby zmotywować do tych działań cały zespół.
Prelegentami seminarium byli specjaliści z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, między innymi dr Marek Zieliński, którzy mówił o zależności między komunikacją a innowacyjnością, starał się dociec, czy to jest: źródło czy bariera.
Jednym z uczestników seminarium była Joanna Jarząb - przedstawiciel firmy Trend TJ, zajmującej się usługami tapicerskimi. - Liczę, że podczas szkolenia nabędziemy umiejętności, które pozwolą poprawić komunikację, a przez to wydajność w naszej firmie - mówiła.
Każdy uczestnik spotkania otrzymał sakwę wypełnioną słodkościami. Była ona niepisanym symbolem całego projektu, a po jego zakończeniu powinna wypełnić się "złotem".
Co w przenośni oznaczało zdobycie przez uczestników umiejętności, które pozwolą im tak rozwijać firmę, aby przynosiła większe zyski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?