- Już dwa lata temu zgłaszałem właścicielowi tego słupa, że jest w fatalnym stanie i może się przewrócić - mówi Roman Gramczewski. - Nachodziłem się po różnych biurach Telekomunikacji w całym Opolu, nadzwoniłem, a on jak stał, tak stoi. Tyle że coraz bardziej pochylony.
Pan Roman rzadko bywa w swoim domu w Tarnowie. Kiedy podczas jednej z ostatnich wizyt zobaczył nowy słup leżący tuż obok swojego płotu, osłupiał.
- W końcu coś się ruszyło, przywieźli nowy słup, ale dlaczego on ciągle leży? - dziwi się. - Na dodatek sąsiedzi opowiadali mi, że technicy z Telekomunikacji już kilka razy byli na naszej ulicy, naprawiali zerwaną linię. Zwracano im uwagę, że może dojść do wypadku, kiedy stary słup runie, ale bez efektu - dodaje.
Operator przyznaje, że rzeczywiście dwa lata temu wpłynęło zgłoszenie z Tarnowa Opolskiego.
- Z powodu błędu w systemie oraz problemów z firmą wykonującą na nasze zlecenie tego typu prace, słup nie został wymieniony w terminie. Przepraszam za to - mówi Maria Piskier, rzecznik Telekomunikacji. - Nasi pracownicy odebrali kolejne zgłoszenie z Tarnowa Opolskiego w tym tygodniu i będą u pana Romana w najbliższy poniedziałek. Tym razem na pewno sprawa będzie załatwiona - obiecuje Maria Piskier.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?