Wypadek na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Zderzyły się dwie ciężarówki. Są utrudnienia w ruchu [ZDJĘCIA]

Jarosław Jakubczak
Jarosław Jakubczak
Na A4 pod Wrocławiem zderzyły się dwie ciężarówki.
Na A4 pod Wrocławiem zderzyły się dwie ciężarówki. Jarosław Jakubczak / Polska Press
Dwa samochody ciężarowe, oba z naczepą, zderzyły się w poniedziałek (13 marca) na autostradzie A4 pod Wrocławiem. jeden pas ruchu jest zablokowany. Przed miejscem wypadku tworzy się coraz większy korek. Uważajcie!

Do wypadku doszło w poniedziałek (13 marca) po godzinie 14. Dwie ciężarówki zderzyły się na 144 km autostrady A4, między węzłami Pietrzykowice i Kąty Wrocławskie, na jezdni w kierunku Legnicy.

Na prawym pasie A4 doszło do klasycznego najechania na tył

Kabina samochodu, którego kierowca nie zachował ostrożności, została mocno zmiażdżona. Na szczęście, według wstępnych ustaleń policji, nie ma osób poważnie rannych.

W miejscu wypadku zablokowany jest prawy pas ruchu.

W miejscu wypadku jest duży korek.
W miejscu wypadku jest duży korek. google

Zobacz też:

Pirat drogowy w Lublinie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wypadek na autostradzie A4 pod Wrocławiem. Zderzyły się dwie ciężarówki. Są utrudnienia w ruchu [ZDJĘCIA] - Gazeta Wrocławska

Komentarze 14

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
www.tirynatory.pl
13 marca, 16:11, Gość:

Czemu ocenzurowano grafiti na plandece tirowego wagonu? Niech społeczeństwa zna prawdę o kiepskiej logistyce

13 marca, 17:17, Gość:

Bo to stara naczepa kupiona z innej firmy za pare groszy

Zezłomować ją! Albo przerobić na wagon kolejowy. Tiry powinny zniknąć z krajobrazu polskich dróg i autostrad. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha

G
Gość
13 marca, 16:11, Gość:

Czemu ocenzurowano grafiti na plandece tirowego wagonu? Niech społeczeństwa zna prawdę o kiepskiej logistyce

Bo to stara naczepa kupiona z innej firmy za pare groszy

G
Gość
MORAWIECKI !! kiedyś będziesz odpowiadał za Sława Ukrainie

bo ja na razie koło szoszona była Cze-sława z Polski !!
G
Gość
13 marca, 16:23, Gosc:

Cholerne pisiory

raczej tirowcy - bezmózgowcy

P
Podatnik
13 marca, 16:11, Gość:

Czemu ocenzurowano grafiti na plandece tirowego wagonu? Niech społeczeństwa zna prawdę o kiepskiej logistyce

Daj spokój to ciuchy z pcck na kampanie wyborcze wiozą

G
Gość
13 marca, 16:09, www.tirynatory.pl:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Co on tam robił???

Szlak kolejowy śniegiem zawiało?? Zbadać sprawę i ukarać winnych.

Tiry powinny zniknąć z krajobrazu polskich dróg i autostrad.

Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!

13 marca, 16:17, Gość:

BIAŁA KSIĘGA TRANSPORTU

28.03.2011 Komisja Europejska przyjęła dokument Białej Księgi - Transport do 2050 roku. Strategia ta zakłada przeniesienie transportu z samochodowego do przyjaznych środowisku gałęzi transportu, w tym transportu kolejowego, wodnego – rzecznego oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do środowiska.

http://www.ikolej.pl/wydarzenia/biala-ksiega-transport-w-roku-2050/

„Biała Księga Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

Naczelny Sąd Administracyjny oddalił zażalenie Wód Polskich i Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska na grudniową decyzję Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie o wstrzymaniu prace regulacyjnych na Odrze. Wody Polskie zignorowały nieprawomocne orzeczenie WSA.

Skargę na prowadzoną przez Wody Polskie inwestycję złożyła grupa ekologów i rząd Brandenburgii w Niemczech, domagając się całkowitego zaniechania prac. Polski rząd podkreśla, że ich celem jest zwiększenie ochrony przeciwpowodziowej. Jak informuje OKO.press, rząd PiS dąży też do przekształcenia drugiej co do wielkości polskiej rzeki w kanał żeglugowy tzw. Odrzańską Drogę Wodną. Projekt zakłada nawet połączenie Odry z Dunajem co pozwoliłoby stworzyć międzynarodową trasę żeglugową. Niemcy widzą jednak w polskiej inwestycji zagrożenie dla ekosystemu rzeki.

https://www.rp.pl/w-sadzie-i-w-urzedzie/art38094481-nsa-podtrzymuje-zakaz-regulowania-odry-czy-wody-polskie-znow-to-zignoruja

G
Gość
13 marca, 16:09, www.tirynatory.pl:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Co on tam robił???

Szlak kolejowy śniegiem zawiało?? Zbadać sprawę i ukarać winnych.

Tiry powinny zniknąć z krajobrazu polskich dróg i autostrad.

Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!

BIAŁA KSIĘGA TRANSPORTU

28.03.2011 Komisja Europejska przyjęła dokument Białej Księgi - Transport do 2050 roku. Strategia ta zakłada przeniesienie transportu z samochodowego do przyjaznych środowisku gałęzi transportu, w tym transportu kolejowego, wodnego – rzecznego oraz zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do środowiska.

http://www.ikolej.pl/wydarzenia/biala-ksiega-transport-w-roku-2050/

„Biała Księga Transportu”. Zgodnie z nią, do 2030 roku 30% drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. transport wodny lub kolej, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50% tego typu transportu. Ponadto zgodnie z tą strategią porty w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i w Świnoujściu powinny mieć połączenie ze swoim zapleczem poprzez transport śródlądowy. Tak jak mają je inne główne porty europejskie.

G
Gość
13 marca, 16:13, Gość:

Młodsi kierowcy i 2-letni okres próbny

Najbardziej kontrowersyjna zmiana miałaby dotyczyć wieku, od którego młodzi kierowcy mogliby zdobywać doświadczenie. Miałby temu służyć system prowadzenia pojazdów pod opieką, który umożliwiałby młodym osobom od 17. roku życia naukę prowadzenia pojazdów i uzyskanie prawa jazdy.

Takie osoby będą mogły samodzielnie prowadzić pojazd od ukończenia 18. roku życia i pracować jako zawodowi kierowcy. Komisja Europejska przekonuje, że ma to pomóc rozwiązać problem niedoboru kierowców.

„Pakiet wniosków ma na celu uproszczenie przepisów dotyczących prawa jazdy przy jednoczesnym dostosowaniu ich do postępu technologicznego i medycznego. Umożliwi zadbanie o to, by początkujący kierowcy byli dobrze przeszkoleni” - przekonuje Adina Vălean, komisarz do spraw transportu.

Komisja Europejska proponuje również wprowadzenie okresu próbnego dla osób, które zdały egzamin na prawo jazdy. Miałby wynosić co najmniej dwa lata.

Unia chce również poprawić jakość szkoleń i badań kierowców. Autorom zmian chodzi o jak najlepsze przygotowanie młodych kierowców, do obecności na drogach innych, niechronionych użytkowników. Miałaby temu również służyć ocena sprawności fizycznej i psychicznej.

https://www.biznesinfo.pl/17-latek-za-kierownica-ciezarowki-komisja-europejska-chce-zmian-w-przepisach-om-om-020323

Ratuj się kto może , żeby jechać autostradą pełną młokosów za kierownicą. Kiedyś musiał kierowca przejść długą ścieżkę praktyki na różnych pojazdach, zanim usiadł za kierownicą TIRa lub autobusu.

G
Gość
Młodsi kierowcy i 2-letni okres próbny

Najbardziej kontrowersyjna zmiana miałaby dotyczyć wieku, od którego młodzi kierowcy mogliby zdobywać doświadczenie. Miałby temu służyć system prowadzenia pojazdów pod opieką, który umożliwiałby młodym osobom od 17. roku życia naukę prowadzenia pojazdów i uzyskanie prawa jazdy.

Takie osoby będą mogły samodzielnie prowadzić pojazd od ukończenia 18. roku życia i pracować jako zawodowi kierowcy. Komisja Europejska przekonuje, że ma to pomóc rozwiązać problem niedoboru kierowców.

„Pakiet wniosków ma na celu uproszczenie przepisów dotyczących prawa jazdy przy jednoczesnym dostosowaniu ich do postępu technologicznego i medycznego. Umożliwi zadbanie o to, by początkujący kierowcy byli dobrze przeszkoleni” - przekonuje Adina Vălean, komisarz do spraw transportu.

Komisja Europejska proponuje również wprowadzenie okresu próbnego dla osób, które zdały egzamin na prawo jazdy. Miałby wynosić co najmniej dwa lata.

Unia chce również poprawić jakość szkoleń i badań kierowców. Autorom zmian chodzi o jak najlepsze przygotowanie młodych kierowców, do obecności na drogach innych, niechronionych użytkowników. Miałaby temu również służyć ocena sprawności fizycznej i psychicznej.

https://www.biznesinfo.pl/17-latek-za-kierownica-ciezarowki-komisja-europejska-chce-zmian-w-przepisach-om-om-020323
G
Gość
Poczekajcie będzie cyrk

17-latkowie za kierownicą ciężarówek w Unii Europejskiej.

Komisja Europejska chce umożliwić młodym przystąpienie do egzaminu i rozpoczęcie kierowania samochodami osobowymi i ciężarowymi pod opieką w wieku od 17 lat. W przypadku zawodowców ma to pomóc rozwiązać problem niedoboru.

https://www.etransport.pl/forum271689.0.html
G
Gość
Czemu ocenzurowano grafiti na plandece tirowego wagonu? Niech społeczeństwa zna prawdę o kiepskiej logistyce
G
Gość
13 marca, 16:09, www.tirynatory.pl:

Brawooo. Znowu TIR w akcji. Co on tam robił???

Szlak kolejowy śniegiem zawiało?? Zbadać sprawę i ukarać winnych.

Tiry powinny zniknąć z krajobrazu polskich dróg i autostrad.

Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!

Zawodowy kierowca na pewno trzymał dystans bezpiecznej odległość od poprzedzającego go pojazdu. Na szczęście sam się ukarał. Szkoda tylko że takie korki przez niego były. Policjanci też niezbyt myślący - mogli zamówić spychacz by zepchnać złom tirowy do rowu. Szybko by się droga odblokowała a w międzyczasie chętni złomiarze zutylizowali by wrak

G
Gość
Zawodowy kierowca na pewno trzymał dystans bezpiecznej odległość od poprzedzającego go pojazdu. Na szczęście sam się ukarał. Szkoda tylko że takie korki przez niego były. Policjanci też niezbyt myślący - mogli zamówić spychacz by zepchnać złom tirowy do rowu. Szybko by się droga odblokowała a w międzyczasie chętni złomiarze zutylizowali by wrak
G
Gość
13 marca, 16:08, Gość:

Kiedy się w końcu Policja czy ITD na poważnie zabierze za tych wszystkich głupków w tirach?? Dlatego należy porządnie wypałować kierowcę tira plus solidny mandat za blokowanie ruchu. A najlepiej obydwu tirowców. A jak się coś nie podoba to niech spadają na tory albo do rowu. Jak któryś zdechnie to trudno, najwyżej przyjedzie po niego śmieciarka. Zaraz się pewnie odezwą błazny które wolą spać w budzie i sikać na koło. Jakie to oni mają poświęcenie i kto dowiezie jedzenie do sklepu. Odpowiedź krótka - dostawca! Logistyka poradzi sobie bez tirów i tępych jak papier toaletowy tirowców. Pytanie czy tirowcy dadzą sobie radę bez logistyki? Zdechną wtedy jak mysz pod płotem. Dlatego nieustannie apeluję TIRy na TORy wynocha!!

Nie ma co liczyć że to towarzystwo wyzdycha. A im młodszy tym głupszy. Kiedyś jak ktoś był głupi to szedł do milicji, a jak do tego miał 2 lewe ręce to na księdza. Dzisiaj jak ktoś jest głupi to zostaje tirowcem bo do niczego więcej się nie nadaje i nigdzie go nie chcą przyjąć do normalnej pracy

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie