Wypadek na Opolskiej w Krapkowicach. 28-latka potrącona na przejściu dla pieszych. Mamy nagranie

Sławomir Draguła
Sławomir Draguła

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
W ostatnim czasie w Krapkowicach doszło do dwóch potrąceń pieszych przechodzących przez oznakowane przejścia. Obie potrącone kobiety trafiły do szpitala w Opolu, natomiast kierowcy odpowiedzą przed sądem.

W czwartek przed południem na ul. Opolskiej w Krapkowicach 61-letnia kobieta kierująca renault potrąciła autem pieszą znajdującą się na przejściu dla pieszych.

Poszkodowana 28-latka z obrażeniami ciała trafiła do szpitala w Opolu - mówi aspirant sztabowy Jarosław Waligóra z Komendy Powiatowej Policji w Krapkowicach.

Na szczęście nic poważnego się jej nie stało. Za naruszenie zasad bezpieczeństwa na drodze policjanci zatrzymali 61-latce prawo jazdy. Sprawa trafi też do sądu

Natomiast w wigilię doszło do potrącenia pieszej na pasach w rejonie ul. Księdza Koziołka w Krapkowicach.

Kierujący volkswagenem passatem jadąc od strony Gogolina, nie zachował ostrożności i uderzył w pieszą przechodzącą przez jezdnię. Ona również trafiła do szpitala.

Czytaj także

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 28

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kopez
25 stycznia, 00:04, Gość:

Policjanci którzy to oceniali są niedorozwinięci.

Pierwszy argument do nieprzyjęcia mandatu to,

Po długości cienia , widać że kobieta jedzie prosto w słońce.

Piesza w ciemnym ubraniu stoi w cieniu budynku więc jest praktycznie nie widoczna dla kierującej pojazdem.

Drugi argument, to na pauzie film widać dokładnie, że piesza wchodzi na przejście w momencie , kiedy pojazd pojawia się w oku kamery i znajduje się od niej w odległości max.8 przyjmijmy że to było ułamek sekundy wczesniej czyli 10 metrów od pieszej.

jest to dokładnie w 4 sekundzie.

w 5 sekundzie dochodzi do potrącenia.

8m/s to jest ok. 29km/h

Dopuszczalna prędkość pojazdu to 50km/h a więc

Droga zatrzymania pojazdu jest skłądnią

Czasu reakcji i drogi reakcji po zauważeniu przeszkody i wynosi ok. 12m. oraz drogi hamowania ok.13m

Cała droga zatrzymania od momentu wtargnięcia pieszej na przejście to 25m

Całkowita droga hamowania w tym przypadku wyniosła ok 15-17m.

Co by się zgadzało z poprzednimi wyliczeniami prędkości auta.

Ponieważ droga hamowania przy prędkości 30km/h wynosi ok.17m

Zatem Piesza nie jest poszkodowaną, tylko sprawczynią tego zdarzenia i powinna odpowiadać za wtargnięcie na przejscie dla pieszych i uszkodzenie pojazdu !!!!!!!!!!

https://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html

Popieram w 100%. Mam nadzieję, że kierująca zostanie uniewinniona. Piesza, poza tym że złamała przepisy, nie wykazała się nawet minimum zdrowego rozsądku.

G
Gość

Bardzo prosze rodzinę potrąconej Pani o kontakt mój e-mail; anetapi@mail.uk

G
Gnido
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

24 stycznia, 21:42, WTF:

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

24 stycznia, 22:30, andi:

a ty masz prawko.na filmie widac jak byk ze stala ze 3 sekundy

24 stycznia, 22:54, Gnido:

To że stała wcale nie oznacza że ma prawo władować się pod samochód , nie stawiaj znaku równości pomiędzy tymi czynnościami.

Art. 14. Zabrania się:

1) wchodzenia na jezdnię:

a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,

Nigdzie tutaj nie napisano że czas zatrzymania pieszego przed przejściem ma wpływ na możliwość wtargnięcia komuś pod samochód. Z resztę ta gadka jest bez sensu, kto ma szanse na większy ból [wulgaryzm] , kierowca w puszce czy połamany pieszy, zastanów się co się bardziej opłaca pieszemu, respektowanie papierowego pierwszeństwa czy całe gnaty , flaki i zdrowe życie?

24 stycznia, 23:51, Gość:

Dlatego jestem za wprowadzeniu pierwszeństwa dla pieszych tak jak obecnie pierwszeństwo mają rowerzyści na przejazdach dla rowerów. Nie będzie głupich dyskusji...

Też jestem za , w pierwszym okresie wyginą wszyscy z pierwszeństwem i zostaną tylko ci zdrowo myślący, taka selekcja jest jak najbardziej wskazana :)

d
dupa swędzi mnie
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

24 stycznia, 21:42, WTF:

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

24 stycznia, 22:30, andi:

a ty masz prawko.na filmie widac jak byk ze stala ze 3 sekundy

Ja tam nie widzę żeby jakiś byk tam stał 3 sekundy.

R
R.W.
25 stycznia, 00:04, Gość:

Policjanci którzy to oceniali są niedorozwinięci.

Pierwszy argument do nieprzyjęcia mandatu to,

Po długości cienia , widać że kobieta jedzie prosto w słońce.

Piesza w ciemnym ubraniu stoi w cieniu budynku więc jest praktycznie nie widoczna dla kierującej pojazdem.

Drugi argument, to na pauzie film widać dokładnie, że piesza wchodzi na przejście w momencie , kiedy pojazd pojawia się w oku kamery i znajduje się od niej w odległości max.8 przyjmijmy że to było ułamek sekundy wczesniej czyli 10 metrów od pieszej.

jest to dokładnie w 4 sekundzie.

w 5 sekundzie dochodzi do potrącenia.

8m/s to jest ok. 29km/h

Dopuszczalna prędkość pojazdu to 50km/h a więc

Droga zatrzymania pojazdu jest skłądnią

Czasu reakcji i drogi reakcji po zauważeniu przeszkody i wynosi ok. 12m. oraz drogi hamowania ok.13m

Cała droga zatrzymania od momentu wtargnięcia pieszej na przejście to 25m

Całkowita droga hamowania w tym przypadku wyniosła ok 15-17m.

Co by się zgadzało z poprzednimi wyliczeniami prędkości auta.

Ponieważ droga hamowania przy prędkości 30km/h wynosi ok.17m

Zatem Piesza nie jest poszkodowaną, tylko sprawczynią tego zdarzenia i powinna odpowiadać za wtargnięcie na przejscie dla pieszych i uszkodzenie pojazdu !!!!!!!!!!

https://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html

Mam nadzieję, że w sądzie to wszystko opowiesz, by udowodnić ten nasz niedorozwój.

G
Gość

Policjanci którzy to oceniali są niedorozwinięci.

Pierwszy argument do nieprzyjęcia mandatu to,

Po długości cienia , widać że kobieta jedzie prosto w słońce.

Piesza w ciemnym ubraniu stoi w cieniu budynku więc jest praktycznie nie widoczna dla kierującej pojazdem.

Drugi argument, to na pauzie film widać dokładnie, że piesza wchodzi na przejście w momencie , kiedy pojazd pojawia się w oku kamery i znajduje się od niej w odległości max.8 przyjmijmy że to było ułamek sekundy wczesniej czyli 10 metrów od pieszej.

jest to dokładnie w 4 sekundzie.

w 5 sekundzie dochodzi do potrącenia.

8m/s to jest ok. 29km/h

Dopuszczalna prędkość pojazdu to 50km/h a więc

Droga zatrzymania pojazdu jest skłądnią

Czasu reakcji i drogi reakcji po zauważeniu przeszkody i wynosi ok. 12m. oraz drogi hamowania ok.13m

Cała droga zatrzymania od momentu wtargnięcia pieszej na przejście to 25m

Całkowita droga hamowania w tym przypadku wyniosła ok 15-17m.

Co by się zgadzało z poprzednimi wyliczeniami prędkości auta.

Ponieważ droga hamowania przy prędkości 30km/h wynosi ok.17m

Zatem Piesza nie jest poszkodowaną, tylko sprawczynią tego zdarzenia i powinna odpowiadać za wtargnięcie na przejscie dla pieszych i uszkodzenie pojazdu !!!!!!!!!!

https://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html

G
Gość
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

24 stycznia, 21:42, WTF:

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

24 stycznia, 22:30, andi:

a ty masz prawko.na filmie widac jak byk ze stala ze 3 sekundy

24 stycznia, 22:54, Gnido:

To że stała wcale nie oznacza że ma prawo władować się pod samochód , nie stawiaj znaku równości pomiędzy tymi czynnościami.

Art. 14. Zabrania się:

1) wchodzenia na jezdnię:

a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,

Nigdzie tutaj nie napisano że czas zatrzymania pieszego przed przejściem ma wpływ na możliwość wtargnięcia komuś pod samochód. Z resztę ta gadka jest bez sensu, kto ma szanse na większy ból [wulgaryzm] , kierowca w puszce czy połamany pieszy, zastanów się co się bardziej opłaca pieszemu, respektowanie papierowego pierwszeństwa czy całe gnaty , flaki i zdrowe życie?

Dlatego jestem za wprowadzeniu pierwszeństwa dla pieszych tak jak obecnie pierwszeństwo mają rowerzyści na przejazdach dla rowerów. Nie będzie głupich dyskusji...

G
Gnido
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

24 stycznia, 21:42, WTF:

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

24 stycznia, 22:30, andi:

a ty masz prawko.na filmie widac jak byk ze stala ze 3 sekundy

To że stała wcale nie oznacza że ma prawo władować się pod samochód , nie stawiaj znaku równości pomiędzy tymi czynnościami.

Art. 14. Zabrania się:

1) wchodzenia na jezdnię:

a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,

Nigdzie tutaj nie napisano że czas zatrzymania pieszego przed przejściem ma wpływ na możliwość wtargnięcia komuś pod samochód. Z resztę ta gadka jest bez sensu, kto ma szanse na większy ból [wulgaryzm] , kierowca w puszce czy połamany pieszy, zastanów się co się bardziej opłaca pieszemu, respektowanie papierowego pierwszeństwa czy całe gnaty , flaki i zdrowe życie?

G
Gość
24 stycznia, 19:49, Gość:

To kierowy OKR, OPO , OGL , itp

Mieszkam we Wrocławiu i najgorsi U cioci u nas to OP.

a
andi
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

24 stycznia, 21:42, WTF:

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

a ty masz prawko.na filmie widac jak byk ze stala ze 3 sekundy

G
Gnido
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 21:37, Gość:

Pajacu, czytałeś artykuł? babie zabrali prawo jazdy za potrącenie pieszej, a nie pieszej zabrali buty żeby nie łaziła po mieście. Więc co mnie obchodzi co zauważyłeś panie skrupulatny.

Zabrali prawko bo to najmniej zachodu dla stójkowych niech się sąd meczy nie oni a może nie widzieli nagrania więc zrobili tak jak to wyglądało , szkoda ze się nie dowiemy jak się to skończy bo pismaki nigdy nie zdobędą się na pociągnięcie tematu do końca a mogło by być ciekawie...

I
India

Czy ta piesza spojrzała w lewo zanim weszła na pasy ?

W
WTF
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

24 stycznia, 19:32, On:

Czy to ty potrąciłaś tą pieszą?

24 stycznia, 21:28, Gnido:

Wlazła jak krowa w rów na to przejście , zero pomyślunku, zero instynktu, ma szczęście że tylko tak się skończyło, może na przyszłość wyciągnie wnioski, tyle że to Krapkowice i okolice więc szanse na to są marne ale może jednak...

Pan panie katoliku ma na pewno rację, a proboszcz da zaświadczenie o tym.

b
baryk
24 stycznia, 21:33, Rotschildek:

No niestety wina po jednej jak i drugiej stronie , kierowca jechał za szybko , a piesza no cóż zbyt pewna siebie wtargnęła na pasy . Sprawę na 15 minut i uniewinnienie dla kierowcy . Dlaczego "dla oszołomów" prawo na dzień dzisiejszy tak stanowi. Każdy ma zachować ostrożność , nie tylko kierowca. A tutaj ewidentnie widać , ze piesza nawet się nie zastanowiła czy może dokonać wejścia , bez kolizji. Tacy Piesi giną później w samochodach na przejazdach kolejowych . Winne są pociągi które nie hamują na przejazdach , aby ich przepuścić .

nie dość że wątrobę masz uszkodzoną to jeszcze mózg pijaczyno.

G
Gość
24 stycznia, 18:57, ola:

Czy tylko ja widzę, że piesza niemal weszła pod samochód?

Oczywiście. Mogła zakładać, że kierowca się zatrzyma. No i pewnie tak założyła... Skutek widać na filmie.

Pajacu, czytałeś artykuł? babie zabrali prawo jazdy za potrącenie pieszej, a nie pieszej zabrali buty żeby nie łaziła po mieście. Więc co mnie obchodzi co zauważyłeś panie skrupulatny.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3