Sieć proponuje kolejny sposób odbioru zakupów produktów spożywczych robionych przez stronę internetową zakupycodzienne.carrefour.pl. Obok dostawy do domu, wysyłki kurierskiej gotowych paczek i odbioru w punktach Drive (Warszawa) klienci Carrefour mogą teraz korzystać również z usługi Zamów i odbierz – osobistego odbioru zamówionych przez Internet zakupów spożywczych w hipermarketach i supermarketach Carrefour w całej Polsce.
Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się jak dotychczas – na stronie internetowej.
- Obecnie usługa odbioru zakupów realizowana jest w kilkudziesięciu sklepach, a lista dostępnych sklepów rozszerzana jest na bieżąco. Docelowo usługa Zamów i odbierz (click&collect) dla internetowych zakupów spożywczych realizowana będzie we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci - czytamy w komunikacie.
Gotowe koszyki zakupowe
Carrefour poszerza swoją ofertę e-grocery również o gotowe koszyki zakupowe dostarczane przesyłką kurierską do każdego miejsca w Polsce.
Koszyki zamawiać można z e-sklepu spożywczego Carrefour zakupycodzienne.carrefour.pl oraz poprzez konto Carrefour na platformie Allegro.
Klienci wybierać mogą spośród pięciu rodzajów gotowych paczek: Koszyka dla Każdego, Koszyka dla Seniora, Koszyka Drogeryjnego, Koszyka Rodzinnego oraz Koszyka Wegetariańskiego.
Koszyki zawierają od 16 do 25 produktów niewymagających chłodzenia i wysyłane są przesyłką kurierską w ciągu 2 dni roboczych.
Koszyki sprzedawane są w cenie 139,99 zł, a koszyk dla seniora kosztuje 99,99 zł.
Zakupy na telefon
W swoich sklepach stacjonarnych sieć uruchomiła natomiast usługę Zakupów na telefon umożliwiającą klientom telefoniczne lub emailowe złożenie zamówienia w konkretnym sklepie i jego odbiór w Punkcie Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest obecnie w większości hiper- i supermarketów sieci.
Po złożeniu przez klienta zamówienia, pracownik placówki skompletuje zakupy, które czekać będą na odbiór w Punkcie Obsługi Klienta danego sklepu.
Sklepy, które biorą udział w akcji, mają swoje indywidualne numery telefoniczne i adresy email, pod którymi można składać zamówienia.
Scan&Go
Dzięki Scan&Go kupujący samodzielnie skanują produkty za pomocą swoich smartfonów, a następnie dokonują płatności, m.in. kartą lub mobilnie. Obecnie usługa dostępna jest już w ponad 150 hiper- i supermarketach w całym kraju, a sieć planuje w najbliższym miesiącu kolejne wdrożenia.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour na świecie posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach, obsługuje 105 milionów klientów, wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników.
Strefa Biznesu: Polska istotnym graczem w sektorze offshore
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?