Ostatnia ze zmian weszła w życie 13 grudnia i dotyczy przystanku na żądanie na trasie linii 14.
- Chodzi o przystanek przy ul. Teligi "Malina - Kościół" - wyjaśnia Tomasz Zawadzki, rzecznik prasowy MZK. - Chcieli go parafianie z tamtejszego kościoła.
Wysłuchując argumentów pasażerów, MZK dostosowała czas odjazdu 7-ki do czasu pracy urzędników z biurowca przy ul. Głogowskiej. Wprowadzono też specjalny kurs 18-ki przez Głogowską dla NFZ, Zott, US.
Pracujący w Opolu mieszkańcy Czarnowąs przekonali MZK, aby zmienić czas odjazdu porannych autobusów linii 10 i 21.
Jeśli więc pasażerowie maja uwagi do rozkładu, lub uważają, że na danej trasie przydałby się jeszcze jeden przystanek, mogą pisać do MZK.
- Każdy realny pomysł sprawdzimy - zapewnia Tomasz Zawadzki. - Nie mogę obiecać, że go zrealizujemy ale jeśli będzie zasadny i ułatwi życie dużej grupie osób to ma na to szansę.
Uwagi można przekazywać:
E-mailem: [email protected]
Telefonicznie pod nr tel. 077 402 31 00
W kasach biletowych MZK umieszczone są specjalne urny, do których można wrzucać korespondencję dotyczącą nowego układu komunikacyjnego.
Można pisać również tradycyjną droga na adres:
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp z o.o.
ul. Luboszycka 19
45-215 Opole
Skrytka poczt nr 296.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?