Hyundai i20 zwyciężył w kategorii samochody segmentu B. Konkurs został zorganizowany przez redakcję „Rzeczy o Biznesie”, dodatku do „Rzeczpospolitej”.
Zobacz: Sprzedaż samochodów. Skoda nadal rządzi na polskim rynku
Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani na podstawie badania popularności produktów przeprowadzane wśród klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki.
„Laur Konsumenta i Klienta” to największy program konsumencki w kraju (ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku).
Zobacz: Kupujemy używane auta z Francji
Nie jest to pierwszy dowód uznania klientów dla marki Hyundai.
Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii „Samochody Segmentu C” w ubiegłorocznej edycji konkursu.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?