Złoty Laur 2009 dla Hyundaia

Sławomir Draguła [email protected] 77 44 32 589
Hyundai i20 wygrał prestiżowy konkurs „Laur Konsumenta i Klienta 2009”. (fot. sxc)
Hyundai i20 wygrał prestiżowy konkurs „Laur Konsumenta i Klienta 2009”. (fot. sxc)
i20 wygrał prestiżowy konkurs „Laur Konsumenta i Klienta 2009”.

Hyundai i20 zwyciężył w kategorii samochody segmentu B. Konkurs został zorganizowany przez redakcję „Rzeczy o Biznesie”, dodatku do „Rzeczpospolitej”.

Zobacz: Sprzedaż samochodów. Skoda nadal rządzi na polskim rynku

Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani na podstawie badania popularności produktów przeprowadzane wśród klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki.

„Laur Konsumenta i Klienta” to największy program konsumencki w kraju (ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku).

Zobacz: Kupujemy używane auta z Francji

Nie jest to pierwszy dowód uznania klientów dla marki Hyundai.

Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii „Samochody Segmentu C” w ubiegłorocznej edycji konkursu.

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska