I biuro, i punkt mieszczą się na parterze ratusza, a po niedawno zakończonym remoncie korytarzy ratusza one także mają zyskać nowe oblicze.
Nowoczesne wyposażenie pojawi się w tym roku, podobnie jak meble w gabinetach oraz biurach urzędników.
- Część naszych mebli pamięta lata 90. i już dawno nadawała się do wymiany - mówi Agata Klemczak z wydziału gospodarczo-administracyjnego w urzędzie miasta.
Łączny koszt mebli dla urzędników to ponad 160 tysięcy złotych, ale dokładną sumę poznamy po rozstrzygnięciu przetargu.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?