Zott chce podbić rynek mlecznym batonem

Artur Janowski
Zott chce podbić rynek mlecznym batonemW 2014 r. firma ma pracować nad wzrostem wartości należących do grupy marek i podnoszeniem jakości produktów.
Zott chce podbić rynek mlecznym batonemW 2014 r. firma ma pracować nad wzrostem wartości należących do grupy marek i podnoszeniem jakości produktów.
Mleczny batonik Monte Snack to nowy produkt, z którym opolska firma wchodzi w nowy segment rynku. To też jeden ze sposobów rozwoju spółki.

Biszkopt z mlecznym lub czekoladowo-orzechowym kremem jest rozszerzeniem marki deserów Monte. Do tego roku firma specjalizowała się w produkcji jogurtów, deserów i napojów mlecznych, ale wciąż szuka nowych rynków zbytu i tym razem spróbuje wejść w segment mlecznych batonów.

W poprzednich latach Zott skupiał się na przejmowaniu firm, takich jak Bacha Polska (producent mlecznych deserów,  m.in. Smakija, jogurtów Finezja) i Raciborska Spółdzielnia Mleczarska, producent śmietan i serków.

W tym roku o żadnym przejęciu nie słychać, za to w raporcie niemieckiej grupy Zott znalazły się zapisy o tym, że w Polsce firma ma w tym roku  "umacniać pozycję wiodącego producenta jogurtów i deserów”.

W 2014 r. - jak napisał portalspożywczy.pl - firma ma pracować przede wszystkim nad wzrostem wartości należących do grupy marek i podnoszeniem jakości produktów.

Przypomnijmy, że w Opolu  Zott obecny jest od 1999 roku. To wówczas niemiecka firma kupiła starą mleczarnię i stworzyła z niej jeden z najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Europie.

W Opolu mieści się centrala polskiego oddziału firmy Zott.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska