ZUS uruchomił telefoniczny serwis informacyjny

sxc
sxc
System informacyjny przeznaczony jest dla wszystkich ubezpieczonych i otwarty 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku.

Serwis jest dostępny z sieci operatorów stacjonarnych i komórkowych pod następującymi numerami telefonów:

0 801 044 044 - dla użytkowników telefonów stacjonarnych,
22 43 33 000 - dla użytkowników telefonów komórkowych i/lub stacjonarnych.

System informacyjny przeznaczony dla wszystkich grup klientów ZUS (płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów, zasiłkobiorców oraz lekarzy). Jest czynny przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni w roku.

Zapewnia ciągły i szybki dostęp do aktualnych, podstawowych informacji z zakresu ubezpieczeń społecznych.

System pozwala również (po podaniu przez osobę dzwoniącą własnego kodu pocztowego) na ustalenie adresu terenowej jednostki organizacyjnej ZUS.

Z kolei infolinia emerytalno-rentowa oferuje klientom dostęp do informacji ogólnych dotyczących m.in.:
- warunków wymaganych do uzyskania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych i dodatków pieniężnych,
- sposobów ustalania i przeliczania podstawy wymiaru świadczeń i okresów ubezpieczenia,
- zasad obsługi kalkulatora emerytalnego.

Połączenie z konsultantem infolinii jest możliwe w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie