2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wszyscy mówią o spowolnieniu, ale dane ze sklepów...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Black Friday 2022. Firmy szukają nowych sposobów na przyciągnięcie klientów w kryzysie. Główna batalia rozegra się w Internecie [20.11.2022]

Wszyscy mówią o spowolnieniu, ale dane ze sklepów internetowych o wysokości obrotów pokazują stały wzrost. To oczywiście może wynikać też z inflacji i generalnie wyższych cen. Niemniej patrząc na liczbę transakcji obsługiwanych przez płatności Blue Media to nie zauważamy spadku. We wrześniu 2022 r., który dotąd był najlepszym miesiącem w tym roku pod kątem obrotów i liczby transakcji, odnotowaliśmy o ponad 41 proc. więcej transakcji niż w analogicznym okresie w 2021 r.

Zobacz również

Czerwona Arka Gdynia w Bielsku-Białej

Czerwona Arka Gdynia w Bielsku-Białej

Atak nożem na rynku w Wolbromiu. Wysłano śmigłowiec

Atak nożem na rynku w Wolbromiu. Wysłano śmigłowiec

Polecamy

Trzeci mecz MKS-u bez wygranej. Awans raczej nie w tym sezonie

Trzeci mecz MKS-u bez wygranej. Awans raczej nie w tym sezonie

Oburzenie prezesa MKOl. ''Decyzja World Athletics to brak solidarności''

Oburzenie prezesa MKOl. ''Decyzja World Athletics to brak solidarności''

Ekstraliga rugby. Bój o finał w Sopocie, kluczowy mecz Orlen Orkana

Ekstraliga rugby. Bój o finał w Sopocie, kluczowy mecz Orlen Orkana