Pierwszy z nich został otwarty 29 czerwca w Warszawie. Ma tylko dwie kasy i mniej niż 100 metrów kwadratowych powierzchni, co ma być wyróżnikiem nowego formatu sklepów.
Sklepy będą działały pod logo Carrefour Express, ale w kolorze pomarańczowym. Nowy format handlowy jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na małe osiedlowe sklepy, w których najpotrzebniejsze zakupy można zrobić w kilka minut.
Mała powierzchnia oznacza możliwość zrezygnowania z miejsc parkingowych. W ten sposób sieć Carrefour chce nawiązać współpracę z osobami dysponującymi lokalami o niedużej powierzchni.
Do tej pory wymogiem dla franczyzobiorców było posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 metrów kwadratowych, położonego w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i z dogodnym dojazdem.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?