Carrefour startuje z nowym formatem sklepów

Ilona Rodzeń
Sklepy będą działały pod logo Carrefour Express, ale w kolorze pomarańczowym.
Sklepy będą działały pod logo Carrefour Express, ale w kolorze pomarańczowym.
Osiedlowy sklep spożywczy o małej powierzchni sprzedaży – to nowy pomysł sieci Carrefour.

Pierwszy z nich został otwarty 29 czerwca w Warszawie. Ma tylko dwie kasy i mniej niż 100 metrów kwadratowych powierzchni, co ma być wyróżnikiem nowego formatu sklepów.

Sklepy będą działały pod logo Carrefour Express, ale w kolorze pomarańczowym. Nowy format handlowy jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na małe osiedlowe sklepy, w których najpotrzebniejsze zakupy można zrobić w kilka minut.

Praca w Carreforu Opole

Mała powierzchnia oznacza możliwość zrezygnowania z miejsc parkingowych. W ten sposób sieć Carrefour chce nawiązać współpracę z osobami dysponującymi lokalami o niedużej powierzchni.

Do tej pory wymogiem dla franczyzobiorców było posiadanie lokalu o powierzchni od 100 do 500 metrów kwadratowych, położonego w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych i z dogodnym dojazdem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska