Coraz więcej klientów robi zakupy w Turawa Park

Tomasz Wróblewski
CH Turawa Park
CH Turawa Park
W 2015 roku obroty Centrum Handlowego Turawa Park wzrosły o 12%, a odwiedzalność o 9%, w porównaniu z rokiem 2014. Te pozytywne wyniki znalazły odzwierciedlenie w aktywności i zaufaniu najemców – wiele firm przedłużyło umowy najmu, a do centrum dołączyły kolejne.

Wśród najemców, którzy w 2015 roku przedłużyli umowy najmu jest Rossmann, Deichmann, C&A, GUTY, Reserved, Mohito, CROPP, House i Takko Fashion, przy czym Deichmann, Reserved i Mohito powiększyły jednocześnie swoje lokale.  

W 2015 roku Centrum pozyskało także marki Naleśniki Happy i Reporter Young, a w 2016 roku do grona najemców dołączą dwie nowe marki: salon Sinsay i klub fitness Calypso.  

“W ciągu ostatnich pięciu lat odwiedzalność Centrum Handlowego Turawa Park wzrosła o 38%. Centrum postrzegane jest obecnie w sposób bardzo pozytywny zarówno przez najemców, jak i klientów, podczas gdy wiele innych centrów odnotowuje  spadek liczby odwiedzających oraz niższe obroty” – powiedział Jerzy Marek, dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park. 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska