Spółdzielnia Mleczarska w Kadłubie ma już swoją wizytówkę na testowanym portalu.
- Jeśli będą tam aktualne informacje przydatne nam, to pomysł jest dobry - ocenia Janusz Frąckowiak, kierownik kadłubskiej spółdzielni. Jego zdaniem ważne byłoby także, aby ten portal był mocno i szeroko promowany.
Zobacz: Najwięcej dynamicznych firm spośród miast na Opolszczyźnie jest w Krapkowicach
- Może dzięki temu firmy, które się tam pokazują zdobędą więcej klientów. Na reklamę nie mamy pieniędzy, bo ważniejsze są inwestycje. W krajach zachodnich, np. Hiszpanii małym firmom mocno pomagają w tym zakresie samorządy - kontynuuje Frąckowiak.
Tomasz Kola prowadzący firmę Artkol w Piotrówce wpisał na razie tylko nazwę, NIP i REGON. - Więcej mi się nie udało. Pomysł dobry, oby tylko strona sprawnie działała - ocenia.
Roman Kus, wicedyrektor Powiatowego Urzędu Pracy, który współrealizuje ten projekt tłumaczy, że na dzisiejszych warsztatach będzie okazja do podzielenia się uwagami dotyczącymi funkcjonowania portalu.
Zobacz: Brzeskie samorządy modlą się o inwestorów
- Testujemy go. Myślę, że do przełomu listopada i grudnia pozbędziemy się błędów - planuje.
W portalu oprócz wizytówek będą informacje o przetargach, inwestycjach, szkoleniach dla firm i naborach wniosków do projektów unijnych.
Partnerem PUP w realizacji projektu jest prywatna firma CTC. Pomysłodawcy dostali na niego 622 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?