Honda accord - rodzinna i sportowa

Honda
Nowy accord, jak na klasę premium przystało, jest bardzo dobrze wyposażony. Wnętrze wykonano z bardzo dobrych materiałówLC. Konstruktorzy znacząco je też wyciszyli.
Nowy accord, jak na klasę premium przystało, jest bardzo dobrze wyposażony. Wnętrze wykonano z bardzo dobrych materiałówLC. Konstruktorzy znacząco je też wyciszyli. Honda
Samochód ma mocne silniki i dobre wyposażenie. Jest bardzo dobrze wyposażony, ma też bardzo dobrej jakości sprzęt audio.

Nowy accord urósł w porównaniu z poprzednikiem. O 35 milimetrów ma większy rozstaw osi, o 80 milimetrów jest szerszy i o 75 milimetrów dłuższy.

W przedniej części nadwozia dominuje wyrazista atrapa chłodnicy z trzema poprzecznymi chromowanymi żebrami. Dolna część zderzaka ukształtowana jest tak, by nie sprawiać zbyt ciężkiego wrażenia. Obok dolnej części osłony chłodnicy umieszczono światła przeciwmgielne. Wyraźnie zaakcentowane łuki nadkoli podkreślają powiększony rozstaw kół. Tylne lampy zespolone wystylizowane są podobnie do reflektorów przednich.

Ewolucja stylistyczna - w stosunku do poprzedniego accorda - jest znacznie wyraźniejsza w przypadku wersji kombi nazywanej Tourer. Skoncentrowano się na dynamicznym stylu, sportowej formie, jednocześnie auto nie utraciło nic ze swojej wszechstronności. Montowane standardowo srebrne relingi dachowe dopełniają dzieła.
Nowy accord, jak na klasę premium przystało, jest bardzo dobrze wyposażony. Wnętrze wykonano z bardzo dobrych materiałówLC. Konstruktorzy znacząco je też wyciszyli. Żeby tego dokonać, użyli specjalnych materiałów tłumiących oraz wykładzin, które nie pozwalają na przedostanie się hałasu do wnętrza auta.

Samochód ma wiele przydatnych schowków i kieszeni. Natomiast schowek w podłokietniku ma funkcję chłodzenia. Auto ma też bardzo dobrej jakości sprzęt audio. Nawigacja satelitarna jest wyposażeniem standardowym wersji Executive i dostępna opcjonalnie w pozostałych wersjach.

Ceny accorda sedana zaczynają się od 92 900 zł, a kombi 97 900 zł. Za najdroższego sedana trzeba zapłacić 146 800 zł, a za wersję kombi 152 800 zł.

Osiągi

>Silnik 2,0 i-VTEC
Moc 156 KM, prędkość 215 km/h, przyśpieszenie 9,3 s, zużycie paliwa 9,4/5,9/7,2.
>Silnik 2,4 i-VTEC
Moc 201 KM, prędkość 227 km/h, przyśpieszenie 8,1 s, spalanie 11,9/7,0/8,8.
>Silnik: 2,2 i-DTEC
Moc 150 KM, prędkość 212 km/h, przyspieszenie 9,7 s, spalanie 7,3/4,8/5,7.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska