2 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Maciej Brudzewski już wkrótce wystąpi w Białogardzie

Maciej Brudzewski już wkrótce wystąpi w Białogardzie

Sentymentalna podróż po Żorach. Tak miasto wyglądało na początku lat 90

NOWE
Sentymentalna podróż po Żorach. Tak miasto wyglądało na początku lat 90

Polecamy

Jones zakpił z Błachowicza po zaczepce Polaka

Jones zakpił z Błachowicza po zaczepce Polaka

PZPN nagrodzi kluby Ekstraklasy? Przepis o młodzieżowcu w nowej odsłonie

PZPN nagrodzi kluby Ekstraklasy? Przepis o młodzieżowcu w nowej odsłonie

Powstał Parlamentarny Zespół ds. Sportu Żużlowego. ''Chcemy wspierać sport żużlowy''

Powstał Parlamentarny Zespół ds. Sportu Żużlowego. ''Chcemy wspierać sport żużlowy''