marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi czy public relations.
- Z doświadczenia naszych naukowców od lat korzystają wielkie przedsiębiorstwa i instytucje samorządowe. Wykonujemy ekspertyzy i badania dla znanych firm - tłumaczy Kamila Woźniak, szefowa Biura Karier na „Jańskim”.
Zobacz: Politechnika Opolska bada, jak sobie radzą absolwenci
- Badania przeprowadzamy wykorzystując np. badania focusowe (wywiady grupowe), wywiady kwestionariuszowe, ankiety (m.in. indywidualne, pocztowe, internetowe, telefoniczne, audytoryjne), czy testy cech osobowości i postaw - dodaje.
Badania, które mogą przeprowadzać eksperci z „Jańskie-go” polegają na ocenieniu wewnętrznego i zewnętrznego otoczenia danej organizacji. Do wyboru są np. badania źródeł konfliktu, postaw i zachowań pracowników, motywacji i potrzeb pracowników, ale też np. badania atrakcyjności inwestycji organizacji czy badania konsumenckie.
Zobacz: Danuta Jazłowiecka bierze studentów na staże
- Po ich przeprowadzeniu przedsiębiorca może poprawić sprawność całej instytucji. Z takimi badaniami łatwiej przeprowadzi zmiany strukturalne firmy i da jej szanse na większy rozwój - mówi Kamila Woźniak.
- Z kolei szkolenia to oferta dla osób, które chcą pogłębić wiedzę i zdobyć umiejętności menedżerskie. Będą np. szkolenia z autoprezentacji i negocjacji, ale też pokażemy jak budować markę i wizerunek firmy - opowiada.
Zainteresowane osoby mogą się zgłaszać do punktu konsultacyjnego Biura Karier, który mieści się w siedzibie „Jańskiego”, od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do 16.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?