"Każdy może manifestować, ale...". Janusz Kowalski krytykuje prezydenta Opola za wspieranie LGBT

Marcin Żukowski
Marcin Żukowski
- Dlaczego dziś (10 lipca) przed ratuszem w Opolu nie ma biało-czerwonej flagi? - pytali Janusz Kowalski i Paweł de Dydyński (Suwerenna Polska).
- Dlaczego dziś (10 lipca) przed ratuszem w Opolu nie ma biało-czerwonej flagi? - pytali Janusz Kowalski i Paweł de Dydyński (Suwerenna Polska). Marcin Żukowski
Janusz Kowalski nie zgadza się - jak mówi - na promowanie gender przez władze Opola. W sobotę, podczas Marszu Równości, na ratuszu powiewała 6-barwna, tęczowa flaga.

- Każdy ma prawo manifestować - przekonuje Janusz Kowalski, poseł i wiceminister rolnictwa. - W Opolu przeszedł tęczowy marsz pogubionej młodzieży. Mają do tego prawo, taka jest demokracja, ale prezydent miasta, w imieniu samorządu i całej społeczności Opola, nie ma prawa udzielać tak skrajnie ideologicznej, niebezpiecznej inicjatywie, jaką jest marsz tak zwanej równości, honorowego patronatu.

Poseł Kowalski negatywnie ocenia też objęcie wydarzenia patronatem przez marszałka województwa opolskiego Andrzeja Bułę. Zdaniem posła takie zachowanie dzieli opolską społeczność i wzbudza obawy rodziców.

- Odebrałem wiele telefonów od mieszkańców Opola z prośbą o interwencję - przekonywał. - W Opolu mieszkają konserwatyści, którzy szanują rodzinę i bronią podstawowego prawa do wychowywania dzieci zgodnie z własnymi wartościami.

Parlamentarzysta twierdzi, że o tolerancji mieszkańców Opola wobec innych poglądów świadczy fakt, iż zorganizowana w sobotę manifestacja odbyła się bez zakłóceń.

Wskazał, że postulaty LGBT, takie jak legalizacja związków jednopłciowych i adopcja dzieci przez takie pary, stoją w sprzeczności z Konstytucją RP, w której zapisano, że małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo są pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej.

Podczas wczorajszej konferencji prasowej poseł dodał, iż ma nadzieję, że Opole nie będzie wzorowało się na Warszawie, gdzie - jak stwierdził - „miliony złotych, zamiast do matek samotnie wychowujących dzieci, czy dzieci niepełnosprawnych, trafiają do organizacji aktywistów LGBT”.

od 12 lat
Wideo

Szymon Hołownia ma duże ego, większe ma tylko Lech Wałęsa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 23

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

h
haczyk
10 lipca, 18:40, tradycjonalista:

Nikogo nie powinno to dziwić wspieranie LGBT przez Wiśniewskiego – to „klasyczna klasyka” z gatunku resortowego dziecka, które swoje lewacko-liberalne poglądy, bynajmniej nie patriotyczne, wyniosło z domu. Dziadek /Józef// i ojciec/Henryk/ z całych sil utrwalali stalinizm i komunizm w szeregach MO, ZOMO, SB. Nazwisko rodowe – Mól. Więcej na stronie NIEZLOMNI.pl

Fotokopie stosownych dokumentów pod linkiem: https://niezlomni.com/resortowe-dziecko-chce-stac-na-strazy-tradycji-festiwalu-w-opolu-historia-ojca-i-dziadka-prezydenta-miasta-chluby-mu-nie-przynosi/

10 lipca, 20:37, Op:

Ty za to jesteś klasycznym przykładem ruskiego trola który również ojcem się nie chwali, pewnie miał coś na sumieniu. Twoje dzieci Tobą też chwalić się nie bedą.

10 lipca, 21:27, MM:

Tradycjonalista napisał prawdę. Poszukaj w internecie kto i kiedy służył Ruskim za komuny.

10 lipca, 21:36, Solidarność 80:

Op boi się prawdy jak ognia. To chyba też typowe resortowe dziecko. Przeżyłem 75 lat i co ciekawe najwięcej komuchów i byłych SBkow jest na manifestacjach Kodu i Wolnych Sadow.

Przepracowałem w Polsce prawie pół wieku i gdy pojawiła się strona :

https://inwentarz.ipn.gov.pl/ sprawdziłem tych, których podejrzewałem, że nie wolno im ufać. Efekt był porażający. Było ich mrowie.

O
Op
10 lipca, 18:40, tradycjonalista:

Nikogo nie powinno to dziwić wspieranie LGBT przez Wiśniewskiego – to „klasyczna klasyka” z gatunku resortowego dziecka, które swoje lewacko-liberalne poglądy, bynajmniej nie patriotyczne, wyniosło z domu. Dziadek /Józef// i ojciec/Henryk/ z całych sil utrwalali stalinizm i komunizm w szeregach MO, ZOMO, SB. Nazwisko rodowe – Mól. Więcej na stronie NIEZLOMNI.pl

Fotokopie stosownych dokumentów pod linkiem: https://niezlomni.com/resortowe-dziecko-chce-stac-na-strazy-tradycji-festiwalu-w-opolu-historia-ojca-i-dziadka-prezydenta-miasta-chluby-mu-nie-przynosi/

10 lipca, 20:37, Op:

Ty za to jesteś klasycznym przykładem ruskiego trola który również ojcem się nie chwali, pewnie miał coś na sumieniu. Twoje dzieci Tobą też chwalić się nie bedą.

10 lipca, 21:27, MM:

Tradycjonalista napisał prawdę. Poszukaj w internecie kto i kiedy służył Ruskim za komuny.

10 lipca, 21:36, Solidarność 80:

Op boi się prawdy jak ognia. To chyba też typowe resortowe dziecko. Przeżyłem 75 lat i co ciekawe najwięcej komuchów i byłych SBkow jest na manifestacjach Kodu i Wolnych Sadow.

10 lipca, 22:01, Op:

Człowieku, co ma wspólnego działania ojca z działami syna? Po co wywlekanie histori czyjegoś ojca? Całe życie chesz żyć czyjąś przeszłością to pisz o swoim ojcu i dziadku. Najwięcej komuchów i resortowych dziadków jak i dzieci to jest w pis, więc prawdy to najbardziej boi się tzw zjednoczona prawica. Jak już tak chcecie wyciągać przeszłość to wyciągajcie przeszłość Kaczyńskim. Nie trzeba sięgać nawet do ich ojca. Wystarczy okrągły stół i podziekowanie Jarosława dla "braci rosjan" po katastrofie smoleńskiej.

11 lipca, 6:00, Solidarność 80:

Człowieku nie wspominaj o okrągłym stole bo był tam również Wałęsa, Tusk i inni. A to z jakiej rodziny się pochodzi jest bardzo ważne. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać. Ja stawiam rowność PO=Pis.

11 lipca, 6:13, Op:

Ważne w czym? Ludzi oceniasz przez ich czyny, a nie czyny ich rodziców. Widać że Ty czegoś nie rozumiesz. Podpisujesz się jako solidarność, a pozwalasz aby na czele tego ruchu stał zamowiec jednocześnie pisząc o tym gdzie na marszach widzisz sb. Hipokryzja do kwadratu. Oceniaj swojego ojca i dziadka, skoro o nich nie piszesz to widocznie nie ma się czym chawalić. Jednak skoro dobrze idzie Ci ocenianie przodków innych to albo jesteś zazdrosny, albo zwykła menda z Ciebie, jak z Kurskiego.

11 lipca, 16:07, Precz z PO:

Op jesteś chamem i prostakiem. Nie raz obrażasz ludzi. Wyluzuj bo się kompromitujesz popierając postsbckie TVN Olejniki i Kraśki.

Czym obrażam? Na razie chamstwo i prostactwo to pokazałeś Ty.

P
Precz z PO
10 lipca, 18:40, tradycjonalista:

Nikogo nie powinno to dziwić wspieranie LGBT przez Wiśniewskiego – to „klasyczna klasyka” z gatunku resortowego dziecka, które swoje lewacko-liberalne poglądy, bynajmniej nie patriotyczne, wyniosło z domu. Dziadek /Józef// i ojciec/Henryk/ z całych sil utrwalali stalinizm i komunizm w szeregach MO, ZOMO, SB. Nazwisko rodowe – Mól. Więcej na stronie NIEZLOMNI.pl

Fotokopie stosownych dokumentów pod linkiem: https://niezlomni.com/resortowe-dziecko-chce-stac-na-strazy-tradycji-festiwalu-w-opolu-historia-ojca-i-dziadka-prezydenta-miasta-chluby-mu-nie-przynosi/

10 lipca, 20:37, Op:

Ty za to jesteś klasycznym przykładem ruskiego trola który również ojcem się nie chwali, pewnie miał coś na sumieniu. Twoje dzieci Tobą też chwalić się nie bedą.

10 lipca, 21:27, MM:

Tradycjonalista napisał prawdę. Poszukaj w internecie kto i kiedy służył Ruskim za komuny.

10 lipca, 21:36, Solidarność 80:

Op boi się prawdy jak ognia. To chyba też typowe resortowe dziecko. Przeżyłem 75 lat i co ciekawe najwięcej komuchów i byłych SBkow jest na manifestacjach Kodu i Wolnych Sadow.

10 lipca, 22:01, Op:

Człowieku, co ma wspólnego działania ojca z działami syna? Po co wywlekanie histori czyjegoś ojca? Całe życie chesz żyć czyjąś przeszłością to pisz o swoim ojcu i dziadku. Najwięcej komuchów i resortowych dziadków jak i dzieci to jest w pis, więc prawdy to najbardziej boi się tzw zjednoczona prawica. Jak już tak chcecie wyciągać przeszłość to wyciągajcie przeszłość Kaczyńskim. Nie trzeba sięgać nawet do ich ojca. Wystarczy okrągły stół i podziekowanie Jarosława dla "braci rosjan" po katastrofie smoleńskiej.

11 lipca, 6:00, Solidarność 80:

Człowieku nie wspominaj o okrągłym stole bo był tam również Wałęsa, Tusk i inni. A to z jakiej rodziny się pochodzi jest bardzo ważne. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać. Ja stawiam rowność PO=Pis.

11 lipca, 6:13, Op:

Ważne w czym? Ludzi oceniasz przez ich czyny, a nie czyny ich rodziców. Widać że Ty czegoś nie rozumiesz. Podpisujesz się jako solidarność, a pozwalasz aby na czele tego ruchu stał zamowiec jednocześnie pisząc o tym gdzie na marszach widzisz sb. Hipokryzja do kwadratu. Oceniaj swojego ojca i dziadka, skoro o nich nie piszesz to widocznie nie ma się czym chawalić. Jednak skoro dobrze idzie Ci ocenianie przodków innych to albo jesteś zazdrosny, albo zwykła menda z Ciebie, jak z Kurskiego.

Op jesteś chamem i prostakiem. Nie raz obrażasz ludzi. Wyluzuj bo się kompromitujesz popierając postsbckie TVN Olejniki i Kraśki.

A
Antyedvard
11 lipca, 10:27, Edvard:

Janusz Kowalski tylko się ośmiesza. Nie ma co komentować.

A ty pajacu ośmieszasz się popierając resortowe dziecko w ratuszu. Wstyd.

G
Gość
Sasina już z zakupu miecza rozliczyłeś? Za swoje kupił, czy za państwowe?
E
Edvard
Janusz Kowalski tylko się ośmiesza. Nie ma co komentować.
G
Gość
Janusz dlaczego ty ciągle chlejesz te wina Tuska?????????? Później gadasz, jak nienormalny...
L
LoL
11 lipca, 6:47, opolanin:

nie jednokrotnie popieram Pana Kowalskiego w jego " walce " politycznej .ale w tym przypadku Pan Kowalski dałby sobie spokój , są ważniejsze sprawy społeczne , itp, po prostu olać to

Tak, np. walka z wiatrakami czy markami własnymi w supermarketach...aby żyło się drożej.

G
Głupi Głupszy Kowalski
Kowalski, nie dość że Janusz, to jeszcze potomek Rocha Kowalskiego ( tego z Potopu).
o
opolanin
nie jednokrotnie popieram Pana Kowalskiego w jego " walce " politycznej .ale w tym przypadku Pan Kowalski dałby sobie spokój , są ważniejsze sprawy społeczne , itp, po prostu olać to
O
Op
10 lipca, 18:40, tradycjonalista:

Nikogo nie powinno to dziwić wspieranie LGBT przez Wiśniewskiego – to „klasyczna klasyka” z gatunku resortowego dziecka, które swoje lewacko-liberalne poglądy, bynajmniej nie patriotyczne, wyniosło z domu. Dziadek /Józef// i ojciec/Henryk/ z całych sil utrwalali stalinizm i komunizm w szeregach MO, ZOMO, SB. Nazwisko rodowe – Mól. Więcej na stronie NIEZLOMNI.pl

Fotokopie stosownych dokumentów pod linkiem: https://niezlomni.com/resortowe-dziecko-chce-stac-na-strazy-tradycji-festiwalu-w-opolu-historia-ojca-i-dziadka-prezydenta-miasta-chluby-mu-nie-przynosi/

10 lipca, 20:37, Op:

Ty za to jesteś klasycznym przykładem ruskiego trola który również ojcem się nie chwali, pewnie miał coś na sumieniu. Twoje dzieci Tobą też chwalić się nie bedą.

10 lipca, 21:27, MM:

Tradycjonalista napisał prawdę. Poszukaj w internecie kto i kiedy służył Ruskim za komuny.

10 lipca, 21:36, Solidarność 80:

Op boi się prawdy jak ognia. To chyba też typowe resortowe dziecko. Przeżyłem 75 lat i co ciekawe najwięcej komuchów i byłych SBkow jest na manifestacjach Kodu i Wolnych Sadow.

10 lipca, 22:01, Op:

Człowieku, co ma wspólnego działania ojca z działami syna? Po co wywlekanie histori czyjegoś ojca? Całe życie chesz żyć czyjąś przeszłością to pisz o swoim ojcu i dziadku. Najwięcej komuchów i resortowych dziadków jak i dzieci to jest w pis, więc prawdy to najbardziej boi się tzw zjednoczona prawica. Jak już tak chcecie wyciągać przeszłość to wyciągajcie przeszłość Kaczyńskim. Nie trzeba sięgać nawet do ich ojca. Wystarczy okrągły stół i podziekowanie Jarosława dla "braci rosjan" po katastrofie smoleńskiej.

11 lipca, 6:00, Solidarność 80:

Człowieku nie wspominaj o okrągłym stole bo był tam również Wałęsa, Tusk i inni. A to z jakiej rodziny się pochodzi jest bardzo ważne. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać. Ja stawiam rowność PO=Pis.

Ważne w czym? Ludzi oceniasz przez ich czyny, a nie czyny ich rodziców. Widać że Ty czegoś nie rozumiesz. Podpisujesz się jako solidarność, a pozwalasz aby na czele tego ruchu stał zamowiec jednocześnie pisząc o tym gdzie na marszach widzisz sb. Hipokryzja do kwadratu. Oceniaj swojego ojca i dziadka, skoro o nich nie piszesz to widocznie nie ma się czym chawalić. Jednak skoro dobrze idzie Ci ocenianie przodków innych to albo jesteś zazdrosny, albo zwykła menda z Ciebie, jak z Kurskiego.

S
Solidarność 80
10 lipca, 18:40, tradycjonalista:

Nikogo nie powinno to dziwić wspieranie LGBT przez Wiśniewskiego – to „klasyczna klasyka” z gatunku resortowego dziecka, które swoje lewacko-liberalne poglądy, bynajmniej nie patriotyczne, wyniosło z domu. Dziadek /Józef// i ojciec/Henryk/ z całych sil utrwalali stalinizm i komunizm w szeregach MO, ZOMO, SB. Nazwisko rodowe – Mól. Więcej na stronie NIEZLOMNI.pl

Fotokopie stosownych dokumentów pod linkiem: https://niezlomni.com/resortowe-dziecko-chce-stac-na-strazy-tradycji-festiwalu-w-opolu-historia-ojca-i-dziadka-prezydenta-miasta-chluby-mu-nie-przynosi/

10 lipca, 20:37, Op:

Ty za to jesteś klasycznym przykładem ruskiego trola który również ojcem się nie chwali, pewnie miał coś na sumieniu. Twoje dzieci Tobą też chwalić się nie bedą.

10 lipca, 21:27, MM:

Tradycjonalista napisał prawdę. Poszukaj w internecie kto i kiedy służył Ruskim za komuny.

10 lipca, 21:36, Solidarność 80:

Op boi się prawdy jak ognia. To chyba też typowe resortowe dziecko. Przeżyłem 75 lat i co ciekawe najwięcej komuchów i byłych SBkow jest na manifestacjach Kodu i Wolnych Sadow.

10 lipca, 22:01, Op:

Człowieku, co ma wspólnego działania ojca z działami syna? Po co wywlekanie histori czyjegoś ojca? Całe życie chesz żyć czyjąś przeszłością to pisz o swoim ojcu i dziadku. Najwięcej komuchów i resortowych dziadków jak i dzieci to jest w pis, więc prawdy to najbardziej boi się tzw zjednoczona prawica. Jak już tak chcecie wyciągać przeszłość to wyciągajcie przeszłość Kaczyńskim. Nie trzeba sięgać nawet do ich ojca. Wystarczy okrągły stół i podziekowanie Jarosława dla "braci rosjan" po katastrofie smoleńskiej.

Człowieku nie wspominaj o okrągłym stole bo był tam również Wałęsa, Tusk i inni. A to z jakiej rodziny się pochodzi jest bardzo ważne. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać. Ja stawiam rowność PO=Pis.

K
Katarzyna Płatek
Jako konserwatysta żądam egzekwowania mojego prawa do wychowywania moich dzieci zgodnie z moimi przekonaniami, więc domagam się, żeby mi żaden Kowalski nie blokował manifestacji, które popieram, bo to jest zwykłe lewactwo, zabraniać ludziom wypowiadania się publicznie.
P
Polak
Jak ktoś uważa, że homoseksualizm jest zagrożeniem dla czegokolwiek - rodziny, czy Polski - to nie jest żadnym patriotą, tylko zwyczajnie p*erdolnięty.
O
Oburzony
Koedy ten koleś weźmie sie wreszie za robotę? Za co oni mu płacą w ministerstwie?
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska