Wybrałam się do placówki, by zdobyć potrzebne informacje - mówi pani Helena z Tułowic. - Działało tylko jedno okienko, w którym jedna pracownica przyjmowała interesantów, a druga odbierała telefony.
W kolejce stało kilkanaście osób. Zanim przyszła moja kolej, minęły dwie godziny. To to jakiś horror! Miałam urlop, więc jakoś to przecierpiałam, ale co z ludźmi, którzy na chwilę "urwali się" z pracy?!
Zdzisław Staszewski z Nysy, który wczoraj również czekał w kolejce, ma podobne zdanie. - Tutaj zawsze się czeka godzinami, ale to, co się dzieje teraz, to jakaś paranoja! - podkreśla. - Firma powinna zatrudnić dodatkowych pracowników!
Skontaktowaliśmy się z firmą EnergiaPro Gigawat. - Obsługą klientów nyskiego oddziału zajmuje się łącznie siedem osób - wyjaśnia Anna Fecko, młodszy specjalista ds. komunikacji i PR.
- W tym tygodniu dwie z nich są na planowanym urlopie wypoczynkowym. Prosimy o cierpliwość, a znacząca poprawa powinna nastąpić po uruchomieniu infolinii do obsługi bieżących spraw.
Jak dodaje Anna Fecko, na internetowej stronie www.tauron-pe.pl można znaleźć informację o adresach mailowych do trzydziestu Biur Obsługi Klienta. Indywidualne sprawy należy kierować na adres mailowy konkretnego BOK.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?