Klienci EnergiiPro Gigawat w Nysie muszą stać w długich kolejkach

fot. Klaudia Bochenek
- My już ponad godzinę czekamy na swoją kolej! - żalili się wczoraj Zdzisław i Natalia Staszewscy.
- My już ponad godzinę czekamy na swoją kolej! - żalili się wczoraj Zdzisław i Natalia Staszewscy. fot. Klaudia Bochenek
Ci, którzy chcą coś załatwić w nyskim oddziale EnergiiPro Gigawat, muszą uzbroić się w cierpliwość - czeka ich stanie w długiej kolejce.

Wybrałam się do placówki, by zdobyć potrzebne informacje - mówi pani Helena z Tułowic. - Działało tylko jedno okienko, w którym jedna pracownica przyjmowała interesantów, a druga odbierała telefony.

W kolejce stało kilkanaście osób. Zanim przyszła moja kolej, minęły dwie godziny. To to jakiś horror! Miałam urlop, więc jakoś to przecierpiałam, ale co z ludźmi, którzy na chwilę "urwali się" z pracy?!

Zdzisław Staszewski z Nysy, który wczoraj również czekał w kolejce, ma podobne zdanie. - Tutaj zawsze się czeka godzinami, ale to, co się dzieje teraz, to jakaś paranoja! - podkreśla. - Firma powinna zatrudnić dodatkowych pracowników!

Skontaktowaliśmy się z firmą EnergiaPro Gigawat. - Obsługą klientów nyskiego oddziału zajmuje się łącznie siedem osób - wyjaśnia Anna Fecko, młodszy specjalista ds. komunikacji i PR.

- W tym tygodniu dwie z nich są na planowanym urlopie wypoczynkowym. Prosimy o cierpliwość, a znacząca poprawa powinna nastąpić po uruchomieniu infolinii do obsługi bieżących spraw.

Jak dodaje Anna Fecko, na internetowej stronie www.tauron-pe.pl można znaleźć informację o adresach mailowych do trzydziestu Biur Obsługi Klienta. Indywidualne sprawy należy kierować na adres mailowy konkretnego BOK.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska