Kolejne wyróżnienie dla biura podróży ITAKA

Dorota Richter [email protected]
fot. sxc
fot. sxc
Już po raz piąty Biuro Podróży ITAKA zostało wyróżnione Złotym Laurem Klienta, które przyznawane jest na podstawie badań konsumentów.

„Laur Klienta” to jeden z najszerzej zakrojonych sondaży konsumenckich w Polsce. W tegorocznej edycji ankietowano telefonicznie, przez internet oraz metodą "face to face" w centrach handlowych i na głównych ulicach największych miast.

Zobacz: Opolska Itaka to największe biuro podróży w Polsce

Liczba głosów, oddanych przez respondentów na daną markę, zdecydowała o kolejności. W kategorii „Biura Podróży” zwyciężyła ITAKA.

Sondaż organizowany jest przez grupę Pro-Media, wydawcę ”Rzecz o Biznesie” dodatku ukazującego się na łamach Rzeczypospolitej.

Zobacz: Nowa Itaka, Remak Rozruch, Promont z Diamentami Forbesa

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska