O problemie poinformował nas czytelnik, który dziś dostał SMS-em informację o zaprzestaniu przez Centrum Energetyczne świadczenia usług.
- Umowę z tym dostawcą podpisaliśmy dwa lata temu - opowiada pan Dariusz. - Bez żadnej wcześniejszej zapowiedzi dostaliśmy informację, że centrum przestało świadczyć nam usługi z dnia na dzień. Na szczęście, żona dwa dni wcześniej zajrzała na stronę internetową tej firmy i przeczytała o tym. Natychmiast skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą rezerwowym, którym na naszym terenie jest Tauron i podpisaliśmy z nim umowę. W przeciwnym przypadku, żyjąc w niewiedzy, naliczano by nam o wiele wyższe stawki.
Na stronie internetowej Centrum Energetycznego można przeczytać, że zaprzestało ono świadczenia sprzedaży energii elektrycznej, ponieważ mimo wdrażanych intensywnie procesów restrukturyzacyjnych nie może prowadzić koncesjonowanej działalności w sposób stabilny i przewidywalny.
Znajduje się tam też informacja, że Centrum Energetyczne wystawi faktury za usługi świadczone do 10 września, natomiast od 11 września będą one dostarczane wg stawek tzw. sprzedawców rezerwowych wyznaczonych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego (to m.in. Tauron czy Energa).
Jednocześnie można przeczytać, że stawki te mogą być wyższe od dotychczasowych, dlatego Centrum Energetyczne zaleca jak najszybsze podpisanie umowy z nowym dostawcą prądu.
OPOLSKIE INFO - 14.09.2018
FLESZ - Zmiana czasu. UE chce ją znieść
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?