LEO Express. Czesi chcą nas wozić do Ostrawy i Wiednia

Artur  Janowski
Artur Janowski
Przewoźnik LEO Express zapowiada uruchomienie trzech dodatkowych linii autobusowych. Skorzystają na tym m.in. mieszkańcy Opola.

LEO Express jest znany przede wszystkim z prywatnych pociągów, które kursują po Czechach i Słowacji. W Polsce przewoźnik ma również sieć linii autobusowych, połączonych z liniami kolejowymi.

Ponad 20 autobusów obsługuje m.in. Warszawę, Łódź, Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów, Lwów, czy Wiedeń.

Obecnie w Opolu zatrzymują się jednak tylko busy kursujące na trasie Ostrava – Rybnik – Opole – Wrocław lotnisko.

- Te przejazdy oferujemy pod marką TigerExpress.eu - informuje Peter Jancović, dyrektor polskiego oddziału firmy. - Od lipca w Opolu - na przystanku przy ul. Reymonta - będą się zatrzymywać kursy nowej linii autokarowej Wrocław – Opole – Ostrawa – Brno – Wiedeń, zostaną skomunikowane w Czechach również z naszymi pociągami w kierunku Pragi.

Dodatkowo, wraz z uruchomieniem sprzedaży biletów na trzy nowe linie, firma zaoferuje promocję 1+1 gratis. To oznacza, że przy zakupie biletu dla 2 osób płaci tylko pierwsza osoba, a druga jedzie gratis.

LEO Express chce też uruchomić pociągi na trasach pomiędzy Polską a Czechami

LEO Express od początku działalności skupia się na o połączeniach transgranicznych w regionie Europy Środkowej.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy, linia - która pojawi się w Opolu - to efekt licznych próśb ze strony pasażerów z Wrocławia i Opola, wskazujących na niewystarczające skomunikowanie regionu z Czechami i Austrią.

- Nowa linia będzie pierwszą codzienną linią autokarową łączącą Wrocław i Opole z Ostrawą, Ołomuńcem, Brnem i Wiedniem - mówi Jancović.

- Mamy już pierwsze sygnały, że nasze nowe połączenia staną się hitem sezonu - przekonuje Peter Köhler, prezes grupy LEO Express.

Czeski przewoźnik zapowiada, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Firma stara się o uruchomienia pierwszego połączenia kolejowego w Polsce. LEO Express rozpoczęła testowanie swoich pociągów, a na początku przewoźnik chce uruchomić połączenie z Krakowa do Pragi. Pociągi zatrzymywałby się także w Katowicach, oraz w Ołomuńcu.

ZOBACZ:
Polska superszybka kapsuła do przewożenia pasażerów. Na czym polega działanie Hyperloop?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Gadżety i ceny oficjalnego sklepu Euro 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska