Milionowego pasażera w 2015 roku Sindbad przewiózł w listopadzie

Oprac. Edh
Milionowego pasażera w 2015 roku Sindbad przewiózł w listopadzieMaria Slawik, milionowy pasażer opolskiego Sindbada podróżowała 20 listopada z Zabrza do Hagen.
Milionowego pasażera w 2015 roku Sindbad przewiózł w listopadzieMaria Slawik, milionowy pasażer opolskiego Sindbada podróżowała 20 listopada z Zabrza do Hagen. archiwum sindbad
Był to czwarty raz z rzędu, kiedy firmie udało się przewieźć ponad milion podróżnych w ciągu jednego roku kalendarzowego. Od początku działalności przewozowej z usług Sindbada skorzystało już łącznie ponad 9 milionów osób.

 

To bardzo ważne wydarzenie, dlatego przewoźnik zawsze stara się celebrować ten wyjątkowy dzień. W ub.r. przypadł on na 20 listopada. Spośród wielu autokarów wyjeżdżających z Polski wytypowano jeden autokar, którym podróżował szczęśliwy pasażer. Numer autokaru - 83 - podróżni poznali dopiero na gliwickim przystanku, a wszyscy pasażerowie pozostałych autokarów „na osłodę” częstowani byli z tej okazji lampką szampana.

Wybrany autokar udał się prosto do Opola, gdzie zatrzymał się przy budynku głównej siedziby firmy Sindbad, gdzie przygotowano kilka atrakcji dla klientów - najważniejszą z nich było losowanie milionowego pasażera.

Okazała się nim pani Maria Slawik, która podróżowała tego dnia z Zabrza do Hagen. Za granicą mieszka już od 36 lat i jak wspomina, kiedyś podróżowała do Polski bardzo często, obecnie ze względu na wiek ogranicza podróże do kilku razy w roku. Odbrała nagrodę w postaci bezpłatnego dwustronnego biletu autokarowego Sindbad, upominków firmowych i Złotej Karty Stałego Klienta Sindbad VIP Club.

Tradycyjnie wyłoniono także klientów nr 999.999 oraz 1.000.001. Zostały nimi pani Teresa Motylińska oraz pani Lidia Tomiczek. Pani Teresa regularnie podróżuje autokarami Sindbad już od pięciu lat, należy nawet do grona posiadaczy Złotej Karty.  Pani Lidia korzysta z usług przewozowych by odwiedzać rodzinę – tego dnia podróżowała do Wuppertalu. Pasażerki wygrały bezpłatne bilety jednostronne i zestawy gadżetów. Wszyscy pasażerowie szczęśliwego autokaru otrzymali firmowe upominki, rozlosowane zostały także Karty Stałego Klienta.

Oprócz losowania, klienci mieli okazję zwiedzić biurowiec Sindbada i zobaczyć jak funkcjonuje dział infolinii, z którym pasażerowie często nawiązują kontakt.

Przed wyjazdem w dalszą drogę gości zaproszono na poczęstunek i „sindbadowe grillowanie”. Z uwagi na panującą na zewnątrz dosyć niską temperaturę, na rozgrzanie serwowano grzane wino. Po posiłku wybrańcy wrócili do autokaru, by kontynuować swoją podróż. Mimo tej „nadprogramowej przerwy” w Opolu, autokar dotarł do wszystkich miejscowości w Niemczech zgodnie z rozkładem jazdy, a nawet nieco przed czasem.

Sindbad Sp. z o.o. z w siedzibą w Opolu to przedsiębiorstwo zajmujące się regularnymi przewozami międzynarodowymi. Sindbad to platforma przewozowa skupiająca wielu przewoźników. Realizuje sieć połączeń do 22 krajów Europy - między innymi do Niemiec, Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoch czy krajów skandynawskich.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska