Mimo kryzysu nie rezygnujemy z wakacji

Redakcja
- Obawy Polaków przed „trudniejszymi” nie mają potwierdzenia w zachowaniach klientów naszej firmy - mówi Piotr Henicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Biura Podróży Itaki.

Klienci Itaki dokonują rezerwacji z bardzo dużym wyprzedzeniem, są zainteresowani ofertami hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych.

 

- Klienci generalnie zwiększają budżety domowe przeznaczone na wyjazdy wakacyjne - mówi Henicz..

 

Oferta "Lato

2009”

 1 grudnia zeszłego roku zapewniła rekordową przedsprzedaż. Już w pierwszym miesiącu promocji całkowity obrót wyniósł 126 mln PLN (ok. 42.000 klientów). Jest to ponad 70 proc. więcej niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.

 

Itaka planuje zdobyć w tym roku 320 tysięcy klientów. 

 

dora

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska