3 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Dzień Otwarty w skarżyskim "Ekonomiku". Były tłumy i zainteresowanie [ZDJĘCIA]

Dzień Otwarty w skarżyskim "Ekonomiku". Były tłumy i zainteresowanie [ZDJĘCIA]

Zakończenie roku szkolnego maturzystów w ZSP 1 w Radomsku (mechanik). ZDJĘCIA

Zakończenie roku szkolnego maturzystów w ZSP 1 w Radomsku (mechanik). ZDJĘCIA

Polecamy

Wkrótce nie zatankujesz gazu do samochodu?

Wkrótce nie zatankujesz gazu do samochodu?

Wiemy, kiedy odbędzie się losowanie olimpijskiego turnieju tenisowego w Paryżu

PILNE
Wiemy, kiedy odbędzie się losowanie olimpijskiego turnieju tenisowego w Paryżu

Horror w turnieju w Madrycie: Była partnerka Świątek padła nieprzytomna na korcie

Horror w turnieju w Madrycie: Była partnerka Świątek padła nieprzytomna na korcie