Netto umożliwia klientom sprawdzanie natężenia ruchu w swoich sklepach

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Netto Polska działa na polskim rynku od 25 lat.
Netto Polska działa na polskim rynku od 25 lat. Lukasz Gdak
Sieć handlowa Netto udostępniła na swojej stronie internetowej funkcję śledzenia ruchu we wszystkich 383 sklepach. Udogodnienie powstało z myślą o tych, którzy chcą zaplanować zakupy w wybranej placówce i zrobić je w szybki oraz bezpieczny sposób.

Dzięki temu narzędziu można sprawdzić szacowany ruch i uniknąć zakupów w godzinach, w których w wybranym sklepie Netto przebywa najwięcej osób.

- Ze względu na nadal obowiązujące limity osób kupujących w sklepach, obecnie jeszcze bardziej istotne staje się podjęcie działań, które usprawnią proces zakupów i zagwarantują klientom bezpieczeństwo w tym trudnym czasie - czytamy w komunikacie.

Dlatego właściciel duńskiej sieci handlowej wprowadził na swojej stronie internetowej nowe narzędzie, które pokazuje przewidywaną liczbę kupujących, przebywających w każdym z 383 wybranych sklepów Netto, w ciągu każdej godziny ich funkcjonowania (6-22).

Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep”, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów.

Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.

- Możliwość monitorowania ruchu w sklepach Netto to kolejne narzędzie, dzięki któremu chcemy zwiększyć komfort zakupów w naszych placówkach, szczególnie w tym wymagającym czasie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

– Już od wielu lat wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne, aby usprawnić pracę i funkcjonowanie naszych sklepów. Dlatego i w tym wypadku zdecydowaliśmy o uruchomieniu dopracowanego narzędzia, które jest też doskonałym przykładem, jak proste rozwiązania w połączeniu z najnowszą technologią ułatwiają życie – dodaje.

Prognoza ruchu w sklepach Netto oparta jest na danych historycznych z transakcji kasowych oraz analizie liczby wystawionych paragonów przez każdą z czynnych kas konkretnego sklepu.

Wykorzystane dane są codziennie aktualizowane, dzięki czemu uwzględniają wszystkie bieżące trendy oraz zachowania klientów sieci niemalże w czasie rzeczywistym.

Dzięki temu nowe narzędzie Netto może okazać się bardzo przydatne w planowaniu zakupów, przewidując natężenie ruchu z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa.

Sieć uruchomiła też dla klientów specjalną infolinię. Osoby, które są zainteresowane informacjami na temat funkcjonowania sklepów i chcą zapytać o obowiązujące zmiany wprowadzone w placówkach, mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze.

Netto Polska to sieć handlowa od 25 lat działająca na polskim rynku. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Daje to duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Poza Polską obecna jest w Danii i Niemczech.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska