Dzięki temu narzędziu można sprawdzić szacowany ruch i uniknąć zakupów w godzinach, w których w wybranym sklepie Netto przebywa najwięcej osób.
- Ze względu na nadal obowiązujące limity osób kupujących w sklepach, obecnie jeszcze bardziej istotne staje się podjęcie działań, które usprawnią proces zakupów i zagwarantują klientom bezpieczeństwo w tym trudnym czasie - czytamy w komunikacie.
Dlatego właściciel duńskiej sieci handlowej wprowadził na swojej stronie internetowej nowe narzędzie, które pokazuje przewidywaną liczbę kupujących, przebywających w każdym z 383 wybranych sklepów Netto, w ciągu każdej godziny ich funkcjonowania (6-22).
Jest to możliwe dzięki modułowi, znajdującemu się na podstronie „Znajdź sklep”, który pokazuje przewidywaną liczbę przebywających w danym sklepie klientów.
Dzięki takiemu rozwiązaniu, każda osoba może z łatwością sprawdzić ruch w wybranej placówce i zaplanować bezpieczne zakupy, unikając tym samym godzin szczytu oraz oczekiwania w kolejce na wejście do sklepu.
- Możliwość monitorowania ruchu w sklepach Netto to kolejne narzędzie, dzięki któremu chcemy zwiększyć komfort zakupów w naszych placówkach, szczególnie w tym wymagającym czasie – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
– Już od wielu lat wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne, aby usprawnić pracę i funkcjonowanie naszych sklepów. Dlatego i w tym wypadku zdecydowaliśmy o uruchomieniu dopracowanego narzędzia, które jest też doskonałym przykładem, jak proste rozwiązania w połączeniu z najnowszą technologią ułatwiają życie – dodaje.
Prognoza ruchu w sklepach Netto oparta jest na danych historycznych z transakcji kasowych oraz analizie liczby wystawionych paragonów przez każdą z czynnych kas konkretnego sklepu.
Wykorzystane dane są codziennie aktualizowane, dzięki czemu uwzględniają wszystkie bieżące trendy oraz zachowania klientów sieci niemalże w czasie rzeczywistym.
Dzięki temu nowe narzędzie Netto może okazać się bardzo przydatne w planowaniu zakupów, przewidując natężenie ruchu z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa.
Sieć uruchomiła też dla klientów specjalną infolinię. Osoby, które są zainteresowane informacjami na temat funkcjonowania sklepów i chcą zapytać o obowiązujące zmiany wprowadzone w placówkach, mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze.
Netto Polska to sieć handlowa od 25 lat działająca na polskim rynku. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Daje to duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Poza Polską obecna jest w Danii i Niemczech.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?