Jeszcze kilkanaście miesięcy temu pan Andrzej korzystał z usług Tele 2 przez trzy swoje numery telefonów. Ale zrezygnował z tego operatora. Był przekonany, że sprawa jest zamknięta. Wkrótce jednak przekonał się, że jest inaczej.
- Odkąd wypowiedziałem umowę, zaczęły do mnie przychodzić faktury, z których wynika, że winien jestem Tele 2... 10 złotych - skarży się pan Andrzej. - Nawet nie wiem, za co to jest. Dzwoniłem na ich infolinię, ale niczego nie mogłem się dowiedzieć.
Żeby nie narażać się na wyciąganie ze skrzynki pocztowej kolejnych faktur z Tele 2, Andrzej Jamróz zapłacił rachunek. Po kolejnych ponagleniach zrobił to jeszcze dwa razy. Zapłacił w sumie 30 zł, a rachunki nadal przychodziły.
- Ostatnio zamiast z Tele2 przyszło wezwanie z firmy windykacyjnej - pan Andrzej pokazuje stertę papierów. - Nie wiem już, co mam robić. Przecież nie mogę tak płacić w nieskończoność! - dodaje zdenerwowany.
W jego imieniu chcieliśmy interweniować w Tele 2, ale usłyszeliśmy: - Nie udzielamy informacji osobom trzecim.
- Każdy klient ma prawo wiedzieć, za co płaci - komentuje sprawę Konrad Gruner z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i proponuje zainteresować sprawą miejskiego rzecznika konsumentów.
- Zanim się nią zajmę, muszę mieć wszystkie dokumenty - tłumaczy Urszula Leśkiewicz, miejski rzecznik konsumentów w Opolu i zaprasza pana Andrzeja do swojego biura.
Do sprawy wrócimy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?