O 1,8% wzrosły przychody Mondelez International

portalspozywczy.pl/pb
archiwum
To firma, do której należą fabryki słodzyczy działające w Skarbimierzu.

Grupa Mondelez International, Inc. zanotował w trzecim kwartale tego roku 8,5 mld USD przychodów, co oznacza wzrost o 1,8 proc. Natomiast przychody bez zdarzeń jednorazowych, jak akwizycje, czy wpływ kursu walutowego, wzrosły o 5,3 proc.

Na rynkach wschodzących koncern zanotował 10,7 proc. wzrostu sprzedaży. Do segmentu „rynki wschodzące" zaliczane są kraje Ameryki Łacińskiej, Afryki, Bliskiego Wschodu oraz Europy Wschodniej, w tym Polska.

Spółka podała, że sprzedaż z kluczowych marek rosła szybciej, niż przychody. Takie brandy jak: belVita, Milka, czy Cadbury Dairy Milk wzrosły o 6,9 proc.

Przychody osiągnięte na rynku europejskim wzrosły o 4,3 proc., a licząc organicznie (bez zdarzeń jednorazowych) - o 1,9 proc. Kluczowe marki, w tym Oreo, Cadbury, Milka i Tassimo, wzrosły o 4,7 proc.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska