- Z naszych informacji wynika, że tam problem jest największy, bo pracownicy za ewentualne błędy odpowiadają materialnie, a dodatkowo są nadmiernie obciążani obowiązkami - tłumaczy Łukasz Śmierciak z Okręgowego Inspektoratu Pracy w Opolu.
Zobacz: Praca. Stres nie zawsze motywuje
Dlatego inspekcja chce nauczyć kadrę zarządzającą, jak kierować ludźmi, aby stres ograniczać.
- Poświęcając czas na szkolenia pracodawca może wyłącznie zyskać, bo pracownik zestresowany jest mniej efektywny, co więcej, częściej choruje np. na nerwice i depresje. My możemy zbadać poziom stresu i podpowiedzieć, jak sobie w konkretnych przypadkach radzić - tłumaczy Śmierciak.
Zobacz: W pracy musisz mieć stalowe nerwy
Szkolenie jest bezpłatne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?