nki atmosferyczne - pisze portal wnp.
Z powodu opadów mokrego śniegu, a następnie mrozu i obciążenia trakcji energetycznej, co powodowało jej zerwanie, na wielu odcinkach nie mogły jeździć pociągi ciągnięte przez elektrowozy. Sytuacja byłaby jeszcze gorsza, głównie dla pasażerów korzystających z usług PKP Intercity, gdyby nie lokomotywy i maszyniści ze spółki tranportu towarowego - PKP Cargo.
Tabor PKP Cargo ucztestniczył w akcji na terenie czternastu spośród szesnastu zakładów tej spółki. Zdecydowanie największe było jej zaangażowanie w udrażnianiu ruchu kolejowego na terenie
- Śląskiego Zakładu Spółki (47 lokomotyw spalinowych, 2 elektryczne i 105 maszynistów),
- Śląsko-Dąbrowskiego Zakładu Spółki (43 lokomotywy spalinowe, 3 elektryczne i 54 maszynistów),
- Małopolskiego Zakładu Spółki (33 lokomotywy spalinowe, 3 elektryczne i 36 maszynistów)
- oraz Świętokrzyskiego Zakładu Spółki (23 lokomotywy spalinowe, 3 elektryczne i 38 maszynistów).
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?