Według Krzysztofa Przybyły z Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska dzięki tym środkom z pewnością uda się wzmocnić konkurencyjnośc naszej gospodarki.
Zobacz: Jak sfinansować pomysł na biznes?
Rozmówca IAR uważa, że do samych polskich produktów czy marek nie można mieć zastrzeżeń. Wiele z nich już doskonale się sprzedaje niekoniecznie pod polską nazwą - zaznaczył Przybył.
Marek Kłoczko z Krajowej Izby Gospodarczej zwraca uwagę, że polskie firmy i marki już teraz potrafią się promować za granicą. Robiłyby to jednak znacznie lepiej, gdyby był wypracowany spójny system promocji naszych marek.
Zobacz: Opolszczyzna. Wokół nas kwitną nietypowe biznesy
Potrzebne jest również, zdaniem Kłoczki, uproszczenie i doprecyzowanie przepisów, gdyż te, wciąż są dla wielu przedsiębiorców barierą nie do pokonania.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?