Powódź 2010 - procedury kryzysowe w TU Warta

Redakcja
Przewidując możliwe konsekwencje wynikające z prognoz meteorologicznych i hydrologicznych uruchomiliśmy procedury kryzysowe:
  • zwiększyliśmy liczbę osób odbierających telefony ze zgłoszeniami szkód obecnie jesteśmy w stanie przyjąć zgłoszenia około 7.000 szkód tygodniowo, nawet do 1.500 szkód dziennie (jednakże należy się spodziewać przejściowych trudności z uzyskaniem informacji o statusie szkody);
  • skierowaliśmy do obsługi zagrożonych terenów więcej rzeczoznawców. W gotowości pozostają rzeczoznawcy również z terenów niedotkniętych zagrożeniem.
  • możliwiliśmy przyjmowanie zgłoszeń szkód przez rzeczoznawców na miejscu w zalanych powiatach. Nasi rzeczoznawcy dysponują drukami zgłoszeń szkód i na miejscach zdarzeń szkodowych przyjmują zgłoszenia na prośbę poszkodowanych ubezpieczonych w WARCIE, którzy dotychczas nie skontaktowali się jeszcze z CAW;
  • uprościliśmy procedury likwidacyjne dla szkód zgłaszanych z zalanych terenów;

    udzielamy szybkich wypłat w trybie zaliczki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska