reklama

Protest frankowiczów pod Pałacem Prezydenckim

TVN24/x-news

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Warszawa. Pod Pałacem Prezydenckim kolejne protesty. Tym razem niezadowoleni frankowicze przyszli przypomnieć Andrzejowi Dudzie o jego obietnicach wyborczych. Prezydent zobowiązał się jeszcze w czasie kampanii - że pomoże tym, którzy wzięli kredyty we frankach szwajcarskich.

- To nie my mamy problem, to rząd ma problem. Jesteśmy po to, żeby przypomnieć prezydentowi do czego zobowiązał się w kampanii. Spotkaliśmy się, żeby przypomnieć, że jesteśmy - powiedział jeden z uczestników protestu.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 18

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

E
Eurofighter

"Frankowicz" samymu jest winiyn, ze bol i jest gupi!

C
Collonna
W dniu 06.12.2015 o 20:01, Kulawa Jolka napisał:

Gdyby jeszcze Barbórka była napisana poprawnie to w stu procentach podpisałabym się pod tym ale zgadzam się w 99% z Twoją wypowiedziąA frankowicze niech sami sobie piją piwo które sobie nawarzyli, sorry kochani, taki mamy klimat! :P

Jak juz napisalem-nalezaloby frankowiczow rozdzielic , bo

nie wyobrazam sobie dofinansowywania dla spekulantow czy

dewloperow.

Na Barborke rzeczywiscie sie kasa znalazla, znajdzie sie tez na

14-tke, mimo braku zyskow, a ma byc z zyskow...he..he..he..

A ile jest w Polsce roboli, co nawet w terminie wyplaty nie dostanie-o dodatkach nawet nie ma co pomazyc

B
BOLEK

IDZCIE DO PETRU ON WAM WYJASNI JAK TRZEBA BYLO ZROBIC ZEBY NIE PLACIC WYSOKICH ODDSETEK

K
Kulawa Jolka
W dniu 05.12.2015 o 20:42, Gość napisał:

Ludzie czy Wy jesteście tak naiwni? Czy nie słyszeliście wręcz prymitywnej wypowiedzi marszałka Karczewskiego?- bogatsi nie powinni starać sie o 500 zł. na dziecko? Czy nie słyszeliście że Pani Szydło powiedziała, że każde dziecko, później drugie i kolejne, otrzyma 500 zł bez względu na sytuacje finansowa rodziny? Czy słyszeliście co mówił PIS o podatku z Huty miedzi?- też sie wycofał rzad. "Frankowicze" daliście sie nabrać na obiecanki. Nic z tego - kilkaset milionów muszą dostać górnicy na nagrody bo Barburka.

 

Gdyby jeszcze Barbórka była napisana poprawnie to w stu procentach podpisałabym się pod tym ale zgadzam się w 99% z Twoją wypowiedzią

A frankowicze niech sami sobie piją piwo które sobie nawarzyli, sorry kochani, taki mamy klimat! :P

C
Collonna

Mozna tez zaprotestowac, dlaczego Szwajcarzy moga sobie tak tanio zyc. A co robia np. Niemcy??

Przedluzaja im linie tramwajowe, aby mogli bezposredio przyjechac

na zakupy do niemieckich miast.

Jak na razie, to "Franciszkanie" nawet do dzis zaplacili za kredyty mniej jak "NPL-owcy", dzieki niskiej  stopie oprocentowania .

Dopiero teraz bedzie sie to powoli, ale dramatycznie zmieniac.

Moze rzeczywiscie nalezalo by tym, ktorzy kupili mieszkania dla siebie i w nich mieszkaja,kupowac te nieszczesne franki taniej,

bo w duzej ilosci i sprzedawac z jakims upustem. Ale dlaczego dla tych, ktorzy robili to dla zarobku??

G
Gość

Barany pisowiec Wam chyba w ryja.

Y
Yyyy
W dniu 06.12.2015 o 09:40, iza napisał:

A co zazdrościsz mi pięKnego domu,nowego samochodu?-oczywiście, że za franki.Ale słowa Pana prezydenta to rzecz święta.Czekam na spełnienie obietnicy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ciemny lud to kupił, duduś cię ma dawno w... no chyba że ze swoich ci dołoży. I jeszcze jedno, po ile dzisiaj franek ☺
i
iza

A co zazdrościsz mi pięKnego  domu,nowego samochodu?-oczywiście, że za franki.

Ale słowa Pana prezydenta to rzecz święta.Czekam na spełnienie obietnicy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

G
Gość
W dniu 06.12.2015 o 06:55, kretytodawca krwi napisał:

tumai i idioci - Frankowicze, kto wam kazał brać kredyty , sami soie pomóżcie kretyni !!!!!!!!!!!!

ci frankowicze to przeciez bogata grupa spoleczenstwa. Nakupili sobie za "franki" chalupy, auta i innego rodzaju bogactwa - a teraz chca by "drudzy" pomogli im w splacaniu zadluzenia. Chcieliscie to splacajcie, a nie placzcie !!!. Z mojej kieszeni na wasze bole, taki hu.... dam !. :D

G
Gość

Głupki do kwadratu!
Raz jak brali kredyt a drugi raz jak uwierzyli kaczej pacynce.

k
kretytodawca krwi

tumai i idioci - Frankowicze, kto wam kazał brać kredyty , sami soie pomóżcie kretyni !!!!!!!!!!!!

 

R
Rebecka Kalkstein
W dniu 05.12.2015 o 22:48, z Niemodlina napisał:

Co na to lansowany w POlskojęzycznych mediach bankster Petru ??

Ile dni nierzadu pislamu a juz protest za protestem !!!

G
Gość
W dniu 05.12.2015 o 23:18, gimnazjalista napisał:

Trzeba być bardzo naiwnym aby wierzyć ,że polityk coś da zwłaszcza jak to mówi w kampanii wyborczej.No ale cóż głupich nie sieją.

trochę tych głupich było :lol:

g
gimnazjalista

Trzeba być bardzo naiwnym aby wierzyć ,że polityk coś da zwłaszcza jak to mówi w kampanii wyborczej.No ale cóż głupich nie sieją.

D
Driver
W dniu 05.12.2015 o 22:48, z Niemodlina napisał:

Co na to lansowany w POlskojęzycznych mediach bankster Petru ??

Czyżby protest odbywał się pod siedzibą Nowoczesnej ?

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3