Z wykształcenia jest inżynierem matematyki, więc wszyscy wkoło żartują, że ta wiedza przydaje mu się przy obliczaniu danych do projektów. Na koncie osiągnięć stolarskich ma wiele szaf, kuchnie, wyposażenie sauny, szafki w ośrodku sportowym.
Na brak klientów nie narzeka, chociaż specjalnie się nie reklamował. - Dałem kilka małych ogłoszeń w miejscowej prasie, ale telefon z ich powodu się nie urywa - mówi.
Jaka reklama jest według niego najlepsza? Co sądzi o kryzysie? Czym konkuruje z firmami o podobnym profilu?
Czytaj tekst w portalu**Strefa Biznesu**.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?