Tesco z zakupami online w Opolu. Sklep udostępnił nową usługę „Zamów i odbierz”

na podst. mat. pras.
Klienci Tesco będą mogli zamówić potrzebne produkty w internecie i odebrać zakupy stacjonarnie lub wybrać dostarczenie produktów przez firmę taksówkarską.

Tesco rozszerza sieć lokalizacji, w których dostępna jest opcja „Zamów i odbierz” (ang. „Click&Collect”). Usługa jest już dostępna w sklepie Tesco przy ulicy Ozimskiej 72 w Opolu.

Korzystając z tej opcji kupujący mogą składać zamówienia online i odebrać już spakowane zakupy w sklepie.

Dzięki nawiązaniu współpracy w Opolu produkty dostarczają pracownicy firmy 99rent.

Informacje o dostawie w ramach usługi „Zamów i odbierz” znajdują się na stronie internetowej Tesco.

Dokładamy wszelkich starań, aby zadbać o komfort naszych klientów w tym trudnym czasie, a e-zakupy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Wiemy jak ważny jest dla klientów bezpieczny dostęp do żywności, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu usługi „Zamów i odbierz” o kolejne lokalizacje. Już teraz w każdym tygodniu taką opcję wybiera około 2 tysięcy klientów w Polsce – informuje Magdalena Tomalska zarządzająca operacjami online Tesco w Polsce.

- Zamówienie można zrobić na komputerze lub smartfonie, nasi pracownicy pakują zakupy wybierając najświeższe produkty z półek, a odbiór zakupów zajmuje kilka minut – podkreśla Magdalena Tomalska.

Klienci korzystający z serwisu e-zakupy Tesco mogą wybierać z około 7 tysięcy linii produktów z asortymentu świeżej żywności, artykułów spożywczych, chemii domowej i kosmetyków. W ofercie internetowej znajdują się także wybrane produkty przemysłowe.

Zamówienia można składać przez stronę internetową ezakupy.tesco.pl lub aplikację mobilną. Płatności można dokonywać online lub kartą płatniczą przy odbiorze zakupów w sklepie.

Przy realizacji zamówienia przez firmę taxi współpracującą z Tesco, zapłata za zakupy musi być dokonana on-line.

Zamówienia w ramach usługi można składać przez całą dobę, z odbiorem w dowolnym dniu, wybierając konkretne godziny odbioru.

Zamówienia na kolejny dzień przyjmowane są do godziny 23:00. Pracownicy Tesco rozpoczynają kompletowanie produktów od samego rana. Dzięki temu czas między pakowaniem i odbiorem jest bardzo krótki i zapewnia świeżość towarów. Przekazywanie zakupów odbywa się przy zachowaniu wszystkich środków ostrożności w umówionym punkcie na parkingu przed sklepem przy ulicy Ozimskiej 72.

Tesco Polska to sieć 330 sklepów na codzienne zakupy – supermarketów i hipermarketów kompaktowych – działająca na polskim rynku od ponad 20 lat.

Firma od lat konsekwentnie angażuje się w działania społeczne prowadząc programy edukacyjne, promując zdrowy styl życia oraz podejmując wiele inicjatyw społecznych, takich jak walka z marnowaniem żywności nie tylko w ramach własnej sieci, ale w całym łańcuchu dostaw.

Kwiaty na balkon - ceny w Opolu. Jak będziemy zdobić balkony...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Jaką decyzję podejmie w grudniu RPP?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska