Dzięki rządowemu programowi Aktywna Tablica, projektowi marszałkowskiemu „Op@lskie dla liceów. Zdalne nauczanie zbliża” oraz niemałym środkom z urzędu Miasta Opola stacjonarna nauka w szkole może być pełna nowych technologii, do której przyzwyczailiśmy się podczas nauki zdalnej. W ciągu dwóch lat szkoła zakupiła lub otrzymała sprzęt, który pozwala na łączenie tradycyjnych metod nauczania z wykorzystaniem najnowszych trendów technologicznych.
Nowe tablice interaktywne w całkowicie wyremontowanych salach, m.in. biologicznej, historycznej, geograficznej, polonistycznej oraz fizycznej służą pomocą nauczycielom i uczniom w praktycznej nauce przedmiotu, urozmaicają lekcje, a przede wszystkim odpowiadają na potrzeby przyzwyczajonych do oglądania wszystkiego uczniów. Dzięki tablicom zajęcia koła biologicznego oraz warsztaty naukowe są na najwyższym poziomie, co przekłada się na aktywność i zainteresowanie uczniów.
W szkole zostało odnowionych także pięć pracowni dydaktycznych. Laboratorium fizyki zostało kompleksowo wyposażone w najnowsze pomoce dydaktyczne. Inwestycja zapewnia uczniom Dwójki możliwości poznania świata nauk ścisłych podczas eksperymentów z zakresu wszystkich działów fizyki, zwłaszcza optyki czy elektryki. W pracowniach komputerowych zostały wymienione komputery wraz z monitorami, a także zamontowano klimatyzację, która pozwoli na lepszą eksploatację sprzętu.
Nowe możliwości nie tylko sprawiają, że nauka jest bardziej dostępna dla uczniów, ale także pomagają przygotować dzisiejszą młodzież do świata jutra.
- Jesteśmy innowacyjni w każdej dziedzinie i w myśl naszego hasła „Dwójka szkołą możliwości” wprowadzamy do szkoły możliwości XXI wieku - mówi dyrekcja.
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?