W lipcu br. więcej kilentów odwiedziło CH Turawa Park,

Edh
Pierwszy miesiąc wakacji zakończył się w Centrum Handlowym Turawa Park dobrym wynikiem odwiedzalności.

W porównaniu do lipca 2012, w lipcu 2013 wzrosła ona o 10%. W miesiącach letnich zaplanowanych jest wiele akcji marketingowych, które zachęcają klientów do odwiedzania centrum.

W połowie lipca m.in. odbył się Rodzinny Charytatywny Rajd Rowerowy a w drugiej połowie miesiąca impreza motoryzacyjna, podczas której klienci mogli skorzystać z bezpłatnego przeglądu samochodu. Przez wszystkie letnie weekendy dzieci mogą bawić się na bezpłatnym zewnętrznym placu zabaw.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w okresie wakacyjnym Centrum Handlowego Turawa Park osiąga tak dobre wyniki. Wysoka odwiedzalność przekłada się na wzrost obrotów naszych Najemców – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager z firmy Colliers International REMS zarządzającej Centrum.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska