W porównaniu do lipca 2012, w lipcu 2013 wzrosła ona o 10%. W miesiącach letnich zaplanowanych jest wiele akcji marketingowych, które zachęcają klientów do odwiedzania centrum.
W połowie lipca m.in. odbył się Rodzinny Charytatywny Rajd Rowerowy a w drugiej połowie miesiąca impreza motoryzacyjna, podczas której klienci mogli skorzystać z bezpłatnego przeglądu samochodu. Przez wszystkie letnie weekendy dzieci mogą bawić się na bezpłatnym zewnętrznym placu zabaw.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w okresie wakacyjnym Centrum Handlowego Turawa Park osiąga tak dobre wyniki. Wysoka odwiedzalność przekłada się na wzrost obrotów naszych Najemców – mówi Agnieszka Muż, Asset Manager z firmy Colliers International REMS zarządzającej Centrum.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?