reklama

Wirtualne biuro. Tak obniżysz koszty twojej firmy

EdhZaktualizowano 
W zależności od wybranego pakietu właściciele firm mogą skorzystać z wielu funkcji i udogodnień. Fot. archiwum ITR
W zależności od wybranego pakietu właściciele firm mogą skorzystać z wielu funkcji i udogodnień. Fot. archiwum ITR
Ci, którzy nie mogą lub nie chcą założyć firmy pod adresem domowym, mogą zdecydować się na wirtualne biuro. To tańsze rozwiązanie niż wynajem lokalu. Jakie inne korzyści daje?

- To pomysł skierowany do osób startujących ze swoją działalnością biznesową. Na tym etapie borykają się z wieloma trudnościami i problemami począwszy od pomysłu, a skończywszy na trudnościach administracyjnych i zdolności finansowej - tłumaczy Marta Dębowska z Fundacji Instytutu Trwałego Rozwoju z Opola. - Dlatego tak wiele osób, pomimo wspaniałych pomysłów, nie podejmuje decyzji o pracy na własny rachunek.

Zobacz: Dobroteka w Dobrodzieniu już otwarta

Fundacja powstała w ubiegłym roku i postawiła sobie cele rozwoju badań naukowych oraz promocji postaw przedsiębiorących w regionie. Z instytutem współpracuje wiele uznanych autorytetów z dziedziny ekonomii, finansów, prawa i marketingu.

Jedno z kluczowych dla organizacji przedsięwzięć pod hasłem „MojaSiedziba.pl”  skoncentrowane jest właśnie na pomocy osobom rozpoczynającym lub planującym rozpocząć działalność gospodarczą. Wśród szeregu usług jest właśnie wirtualne biuro.

Oferta jest alternatywą dla tych wszystkich np. bezrobotnych, którzy starają się o unijne dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej, a nie za bardzo wiedzą, jak sobie z tym poradzić w praktyce.

Koncepcja polega na tym, że każdy, kto nie posiada środków na wynajem samodzielnego biura lub z rożnych przyczyn nie jest w stanie prowadzić działalności pod adresem swojego zameldowania lub zamieszkania może wykorzystać adres Instytutu, który udostępnia go zarówno do celów rejestracyjnych, jak również korespondencji pocztowej.

Nie bez znaczenia jest fakt, że to dobrze rozpoznawalny adres Opole pl. Kopernika 1.

- Wbrew pozorom adres firmy ma duże znaczenie. Zwłaszcza prestiżowa lokalizacja wskazuje, że firma znajdująca się w ścisłym centrum Opola dba o swoją rozpoznawalność, co nie tylko ułatwia kontakty, ale przede wszystkim pozwala łatwiej być namierzonym przez potencjalnych klientów- przekonuje Marta Dębowska.

To jednak nie jedyne zalety. Osoby korzystające z usług jednostki mają możliwość powierzyć jej wiele niewygodnych czynności, począwszy od obsługi korespondencji, po pomoc w organizacji spotkania biznesowego.

Zobacz: Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości

W praktyce osoba uczestnicząca w takim wirtualnym biurze nie musi się nawet w nim pokazywać, koncentrując się wyłącznie na prowadzeniu działalności gospodarczej. Zyskuje nie tyko adres, ale także fachową pomoc w wielu trudnych i często frapujących czynnościach.

- W zależności od wybranego pakietu właściciele firm mogą skorzystać z wielu funkcji i udogodnień. Na przykład mają do dyspozycji pokój biznesowy w którym mogą spotykać się ze swoimi klientami. Oferujemy też doradztwo prawne, biznesowe czy księgowe. Korzystanie z tych usług na pewno pozwoli także na duże oszczędności czasu, a przede wszystkim pieniędzy - przekonuje Marta Dębowska.

Koszty w porównaniu z utrzymaniem rzeczywistego biura w Opolu są niewielkie, ale pamiętajmy, że mamy do czynienia z Fundacją, której celem statutowym jest właśnie pomoc osobom przedsiębiorczym.

Ile kosztuje wirtualne biuro

Korzystanie z usług obsługi korespondencji przychodzącej (m.in. skanowanie i przekazywanie poczty) kosztuje 59 zł miesięcznie.

Natomiast korzystanie z adresu biura na potrzeby rejestracji to wydatek rzędu 119 zł miesięcznie.

- Chcemy w sposób w pełni profesjonalny pomagać ludziom, którzy powinni się skupiać tylko na rozwoju swojego pomysłu, resztą zajmiemy się my - przyznaje Marta Dębowska.

Więcej na ten temat i kontakt z instytutem można znaleźć pod adresem mojasiedziba.pl.

 

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

o
oelk

już od dawna mam zarejestrowaną działalność w biurze perfect trade na lindleya, dla mnie zdecydowanie lepsza opcja od biura stacjonarnego 

G
Gość MoniKa

Od dłuższego czasu korzystam z usługi www.wirtualnebiuro24.com.pl Jest to dla mnie bardzo wygodnę ponieważ jestem dość zabieganą osobą dla mnie to przede wszystkim oszczednosc czasu i pieniedzy. A biuro miesci sie w centrum Warszawy

O
Olaola

Ja polecam poznańskie wirtualne biuro, z możliwością wynajęcia biurka co-workingowego oraz wynajmem sali konferencyjnej - www.biurkownia.pl

 

R
Rabbit Office

Dobry sposób na uniknięcie wizyt urzędników pod adresem domowym, do tego prestiżowy adres wpływa na wiarygodność i rozpoznawalność firmy. W Rabbit Office adres i obsługa poczty w cenie 100 zł brutto miesięcznie! Najlepszy adres we Wrocławiu-Świdnicka 39.

M
Mr K.

Zwłaszcza teraz, kiedy liczy się każda złotówka, wirtualne biuro może bardzo fajnie obniżyc koszty prowadzenia działałności, nie trzeba zatrudniać osoby do prowadzenia sekretariatu czy  obsługi korespondencji. Rejestrowałem firmę we Wrocławiu w  Rabbit Office, mają fajną przejrzystą stronkę, można poczytać  i dowiedzieć się co nieco :)

A
AleBiuro

Jeżeli pracujesz z domu lub jesteś w ciągłym ruchu, a chcesz posiadać prestiżowy adres firmy na warszawskim Żoliborzu, to mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie: Wirtualne Biuro.Wirtualne Biuro jest usługą, która polega na zewnętrznej obsłudze firmy (np.: odbiór korespondencji przychodzącej, skanowanie dokumentów, wysyłka na życzenie). Nasi Klienci uzyskują prawo do rejestracji swojej firmy pod adresem naszego Biura bez konieczności fizycznej obecności firmy w danym miejscu.Zaletą naszej lokalizacji jest fakt, że podlegamy pod Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście, a Żoliborska lokalizacja pozwala na łatwy i szybki dojazd oraz bezproblemowe zaparkowanie samochodu w bezpłatnej strefie.Ale-biuro.pl - ul. Mickiewicza 37/58, Warszawa. Zadzwoń +48 733 733 130 lub napisz kontakt@ale-biuro.pl.www.ale-biuro.pl

K
Kate

Napewno takie biuro nie zastąpi "swojego własnego" ale wiadomo dla osob rozpoczynających liczą się koszty. Coś za coś. Ale jeśli firma na tyle się rozwinie i będzie przynosić wystarczające dochody to zawsze można później wynająć pomieszczenie pod samodzielne biuro i zatrudnić na etat pracownika. Ja polecam biuro w Katowicach na Moniuszki 4/3 www.wirtualna.info

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3