1 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

Miedziowe ustrzeliły dublet! Piłkarki ręczne Zagłębia z Pucharem Polski

NOWE
Miedziowe ustrzeliły dublet! Piłkarki ręczne Zagłębia z Pucharem Polski

W Opolu powstaje kolejny muzyczny mural. Kto jest jego bohaterem?

W Opolu powstaje kolejny muzyczny mural. Kto jest jego bohaterem?

Polecamy

European Le Mans Series. Team Kubicy trzeci we francuskim Le Castellet

European Le Mans Series. Team Kubicy trzeci we francuskim Le Castellet

Rekordowa przegrana LZS-u. Bolesna porażka w Bielsku-Białej

Rekordowa przegrana LZS-u. Bolesna porażka w Bielsku-Białej

,,Bez znieczulenia'': Chłopcy weźcie się w garść i... do roboty!

,,Bez znieczulenia'': Chłopcy weźcie się w garść i... do roboty!