- dokumenty ubezpieczeniowe, takie jak ZUS DRA, wypełniał będzie przy pomocy aplikacji pracownik ZUS w obecności przedsiębiorcy.
- Utworzenie dokumentów poprzedzone zostanie potwierdzeniem tożsamości płatnika oraz jego identyfikacją w systemie w oparciu o numer NIP.
- Płatnik podaje również pozostałe dane niezbędne do utworzenia prawidłowych dokumentów (wymagane przy wypełnianiu danego typu formularza).
- Wprowadzone rozwiązanie obsługi dokumentów ubezpieczeniowych ma na celu usprawnienie obsługi klientów przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości danych wprowadzanych do systemu.
- Proces tworzenia każdego typu dokumentu został zaprojektowany w sposób minimalizujący czynności wykonywane przez pracownika odpowiedzialnego za jego elektronizację.
- Dokumenty rozliczeniowe tworzone są na podstawie wyszukanych w systemie dokumentów rozliczeniowych wskazanego płatnika za okresy wcześniejsze, identyfikowane z kontem płatnika składek i ubezpieczonego oraz bezpośrednio dowiązywane do konta.
- Oprogramowanie zapewnia wsparcie w zakresie wyszukiwania i podpowiadania danych ubezpieczonych zgłoszonych przez płatnika, tworzenia kompletów pierwszorazowych i korygujących, weryfikacji identyfikatora okresu rozliczeniowego na dokumencie, aktualizacji i podpowiadania minimalnych podstaw wymiaru składek, wysokości wykazanych kwot składek na poszczególne ubezpieczenia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?