Zarząd Lidla przekazał Jurkowi Owsiakowi czek, który opiewa na 1.300.000 zł, a więc kwotę o 200.000 zł wyższą od uzyskanej w zeszłym roku.
W inicjatywę zaangażowane zostały wszystkie centra dystrybucyjne i ponad 400 supermarketów w całej Polsce. Do każdej kasy trafiła skarbona, a pracownicy zachęcali klientów do wsparcia Orkiestry.
- Nasi klienci byli jeszcze bardziej hojni niż poprzednio – powiedziała Anna Biskup reprezentująca Lidl. – Rosnąca z roku na rok popularność Wielkiej Orkiestry to zapewne główne powody sukcesu. Cieszymy się, że udało nam się zebrać większą sumę niż w roku ubiegłym!
Zebrane pieniądze zasilą konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którego dochody przeznaczone będą na zakup najnowocześniejszego sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?