2 najskuteczniejsze sposoby pozyskiwania klientów

materiał partnera

Zwabienie klientów internetowych na naszą firmową stronę bywa często zadaniem, któremu nie potrafimy sprostać w pojedynkę. Potrzeba tu bowiem lat doświadczeń i rzetelnej wiedzy o tym, co jest skuteczne, a co lepiej sobie odpuścić. Taką profesjonalną pomoc w zwiększaniu zasięgu naszej witryny oferuje nam wiele agencji marketingowych związanych z internetem. Zanim jednak zdecydujemy się na ich pomoc warto dowiedzieć się kilku podstawowych spraw, jeśli chodzi o promocję w sieci.

Wybierz SEO i ciesz się długotrwałymi wynikami!

Popularne i szeroko stosowane pozycjonowanie stron www okazuje się dziś jedną z najlepszych metod na uzyskanie większego ruchu na stronie, a co za tym idzie na zwiększenie szansy na spotkanie z realnym klientem. Dzieje się tak dlatego, że skutkiem każdej rzetelnej i dobrze przeprowadzonej kampanii SEO jest uzyskanie przez naszą witrynę czołowej pozycji w wynikach wyszukiwarki prezentowanych na dane frazy i słowa kluczowe.__Obecność w tak zwanym TOP 3 wyników daje realne możliwości powiększenia trafficu na stronie oraz pozyskania nowych konsumentów. Czołowe pozycje na liście wyszukiwań cieszą się zawsze największym zaufaniem internautów, na co wskazują liczne badania naukowe – stwierdza specjalista firmy Afterweb.pl Jedynym minusem pozycjonowania jest fakt, że na najwyższe pozycje w rezultatach Google często trzeba czekać nawet miesiącami. To nic dziwnego, zważywszy że optymalizacja strony www pod wymagania wyszukiwarki często oznacza podjęcia się wielu złożonych działań. Wskazane jest na przykład dostosowanie treści tak, aby były oryginalne, urozmaicone i atrakcyjne dla użytkownika a przy tym zawierały odpowiednią ilość tropionych przez roboty słów określających profil naszej działalności. Mimo to jednak w kwestii ceny SEO pozostaje bezkonkurencyjną usługą.

Kampania PPC – szybkie rezultaty i pełna skuteczność

Drugim sposobem na zaistnienie w internecie obok pozycjonowania SEO jest zdanie się na niezwykle skuteczną reklamę w wyszukiwarce Google. Wybranie tej opcji gwarantuje nam obecność w pierwszej piątce wyników prezentowanych przez algorytm dla danego zapytania. Narzędzie reklamowe Adwords daje nam ogrom możliwości, dzięki którym mamy szansę ustalić najdrobniejsze szczegóły prowadzonej przez nas kampanii. Możemy dowolnie dopasowywać słowa i frazy kluczowe a także zaplanować pory wyświetlania oraz profil wiekowy naszych wymarzonych klientów. Dodatkowym atutem jest to, że przy odpowiedniej konfiguracji płacimy jedynie za wizyty potencjalnego klienta na naszej stronie, nie zaś za samo wyświetlenie baneru. Dopóki zatem mamy przeznaczone na kampanie środki, dopóty będziemy w ścisłej czołówce wyników wyszukiwarki, skąd już bardzo blisko do pozyskania serc konsumentów.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie