Dobre Bo Opolskie - rusza konkurs NTO

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Rozpoczyna się konkurs dla producentów i usługodawców z naszego regionu. Najlepsi otrzymają tytuły przyznane przez kapitułę konkursową oraz naszych czytelników.

Salami w kilkunastu smakach (m.in. z gorczycą, BałkanMix, z czosnkiem i sezamowe) produkuje w Kolonowskiem firma Pamas.

- Uruchomiliśmy zakład przed rokiem i w tym czasie od zera doszliśmy do ponad 5 ton produkcji na miesiąc - tłumaczy Piotr Matyszok, właściciel rodzinnego zakładu. - Sprzedajemy nasze wyroby na Dolnym Śląsku, Śląsku, częściowo w Wielkopolsce i do Czech oraz oczywiście na Opolszczyźnie.

Do konkursu Nasze Dobre Opolskie, organizowanego przez "Nową Trybunę Opolską", Matyszokowie zgłosili swoje wyroby, bo chcą być jeszcze bardziej znani w regionie.

- Podczas wrześniowych targów Polagra-Food zdobyliśmy II miejsce dla Najlepszego Producenta Wędlin i inne liczne nagrody za nasze produkty - dodaje Piotr Matyszok. - Liczymy na kolejny laur w konkursie Nasze Dobre Opolskie.
W 2007 roku Pamas został Firmą Roku w kategorii inwestycje, nagrodzoną w konkursie Izby Gospodarczej "Śląsk".
Kredyty i ubezpieczenia oferuje od ponad 5 lat firma Inter Kredyty. - Najstarsze biuro działa w Opolu, kolejne powstały w Brzegu, Kędzierzynie-Koźlu, Oławie i Chorzowie - wymienia właściciel, Roman Wiciak. -Współpracujemy z blisko dwudziestoma instytucjami finansowymi i bankami, więc każdemu klientowi mamy do zaproponowania korzystną dla niego ofertę.

Firma Inter Kredyty znalazła się w gronie 20 wyróżnionych w kraju biur współpracujących z Polbankiem.

W 2009 roku Twoje Biuro Podróży Jawa Tour Wawrzyniec Jasiński z Gogolina będzie świętowało 15-lecie działalności.
- Zajmujemy się organizacją wycieczek dla klientów instytucjonalnych: firm, parafii, grup pielgrzymkowych, fundacji, stowarzyszeń - opowiada Wawrzyniec Jasiński.
Dotychczas oferowali głównie przejazdy autokarowe, a w tym roku wprowadzili także oferty z przelotem, które spodobały się klientom.

- Podróżowaliśmy z naszymi klientami po Europie wzdłuż i wszerz: od koła polarnego w Norwegii po Korsykę i od Sankt Petersburga po Fatimę - wylicza Wawrzyniec Jasiński.

W listopadzie firma zdobyła "Gogoliński Klucz Sukcesu", nagrodę przyznawaną przez lokalne władze samorządowe, i teraz - idąc za ciosem - chce zdobyć tytuł Nasze Dobre Opolskie.
Takie właśnie produkty i usługi opolskich firm będziemy w ciągu najbliższych kilku tygodni prezentować na łamach "Nowej Trybuny Opolskiej" w organizowanym przez redakcję konkursie Nasze Dobre Opolskie.

Opolszczyzna kojarzy nam się z kołaczem śląskim, który czeka na rejestrację w Brukseli jako produkt regionalny, miodem z podkluczborskich uli, meblami z Dobrodzienia, cementem, koksem, rurami z Zawadzkiego, wyrobami mleczarskimi i wędlinami, kroszonkami, ręcznie malowaną porcelaną i koronkami, kluskami śląskimi z roladą i modrą kapustą.

Chcemy, żeby takich rozpoznawalnych produktów i usług - regionalnych znaków jakości - było więcej.
Stąd pomysł na konkurs dla producentów i usługodawców z naszego województwa. Naszym celem jest wypromowanie ich produktów, żeby kojarzyły się z naszym regionem niemal automatycznie.

Informacji o konkursie udziela koordynator projektu - Joanna Balowska, tel. 077 44 32 518, e-mail: [email protected]

O konkursie

Tytuł "Nasze Dobre Opolskie" mogą otrzymać producenci, usługodawcy i autorzy różnego rodzaju przedsięwzięć. Konkurs ma promować produkty, które wyróżniają się jakością, są popularne wśród konsumentów i cieszą się dobrą opinią. Takie, które w przyszłości będzie można nazwać wizytówkami regionu.

Tytuł "Nasze Dobre Opolskie" przyznawać będzie kapituła powołana przez redakcję "Nowej Trybuny Opolskiej". Tworzą ją przedstawiciele nauki, organizacji biznesowych, samorządu województwa i nto.

Swój tytuł przyznawać będą także czytelnicy. Głosując w plebiscycie, spośród produktów zgłoszonych do konkursu wybiorą Najpopularniejszy Produkt Opolszczyzny lub Najpopularniejszą Usługę Opolszczyzny.

Uczestnicy konkursu mają zapewnione publikacje na łamach "Nowej Trybuny Opolskiej", a prezentacje produktu na łamach nto i serwisu internetowego gazety wynoszą 1900 zł netto.

Firmy, których produkt lub usługa zdobędzie tytuł "Nasze Dobre Opolskie" lub wyróżnienie w plebiscycie czytelników na Najpopularniejszy Produkt Opolszczyzny lub Najpopularniejszą Usługę Opolszczyzny otrzymają statuetki, certyfikaty z tytułem oraz bony o wartości 14 000 zł na promocję na łamach nto.

Zwycięzcy przez 2 lata będą mogli korzystać ze znaku jakości "Nasze Dobre Opolskie" w celach promocyjno-reklamowych.

Przyznane w ramach konkursu wyróżnienia i nagrody będą wręczane podczas uroczystej gali w siedzibie nto.

Po zakończeniu konkursu do gazety zostanie dołączony specjalny dodatek "Nasze Dobre z Opolszczyzny", w którym przedstawimy wyniki konkursu i jeszcze raz zaprezentujemy produkty biorące w nim udział.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska