Tegoroczna, 18. już edycja plebiscytu Złote Spinacze obfitowała w rekordową liczbę 394 zgłoszeń, z których jury wytypowało 93 zwycięskie projekty. Podczas finałowej gali uczestnicy ostatniego etapu konkursu zostali uhonorowani złotymi, srebrnymi i brązowymi statuetkami, a specjalną nagrodę stanowił tytanowy spinacz, od czterech lat przyznawany zdobywcy największej łącznej liczby punktów zebranych we wszystkich kategoriach. To wyjątkowe wyróżnienie po raz pierwszy trafiło do Grupy Komunikacja Plus, która w tym roku otrzymała aż 11 nagród dla sześciu prowadzonych projektów.
– Ten niezwykły wieczór to wspaniałe zwieńczenie roku ciężkiej pracy całego naszego zespołu, którego płuca oddychają po równo we Wrocławiu i w Warszawie. W ciągu 9 lat z niewielkiej, sześcioosobowej agencji urośliśmy do 100-osobowej Grupy, która wspiera komunikacyjnie silne międzynarodowe brandy i realizuje niezwykle ważne, ciekawe i wymagające projekty, czego dowodem są kolejne zdobywane nagrody. Dziś jestem niezwykle dumny z tego co wspólnie udało nam się osiągnąć, ale zapewniam, że nie spoczniemy na laurach i już za rok spróbujemy poprawić rekord – mówi Tomasz Alberski, prezes zarządu Grupy Komunikacja Plus.
6 projektów i 11 nagród
Tegoroczna gala konkursu Złote Spinacze, ze względu na obowiązujący reżim sanitarny odbyła się w formule online. Grupa Komunikacja Plus odebrała 6 złotych, 2 srebrne i 3 brązowe spinacze za obsługę projektów dla: Kolei Dolnośląskich, Ambasady Indii, Electrolux, 3M GSC, Stowarzyszenia Przedsiębiorczość dla Ekologii oraz spółki biurowej Skanska. – Szczególne powody do satysfakcji daje nam różnorodność kategorii, w których otrzymaliśmy wyróżnienia. Był to zarówno PR korporacyjny, PR regionu, jak i employer branding, czy szczególnie ważna w czasie pandemii i kryzysu gospodarczego komunikacja wewnętrzna. W końcowym sukcesie ogromny udział miały również pozostałe spółki z naszej Grupy, dzięki którym każdego dnia możemy dostarczać naszym klientom usługę, kompleksowej, zintegrowanej komunikacji. Firmy oczekują dziś wszechstronnego i fachowego doradztwa, które następnie przekłada się na wymierne efekty biznesowe – podkreśla Tomasz Alberski.
Grupę Komunikacja Plus tworzy osiem wyspecjalizowanych zespołów, które zapewniają doradztwo w każdym obszarze komunikacji. Za 2019 rok Grupa Komunikacja Plus znalazła się na 1. miejscu wśród grup biznesowych w rankingu firm PR przygotowanym przez magazyn Press i na 1. miejscu rankingu Związku Firm Public Relations. W skład Grupy wchodzą: agencja Public Relations i Employer Branding – Komunikacja+PR, agencja digital marketingowa Proomni, agencja interaktywna Follow Vision, spółka badawcza Insight Lab, dom mediowy Dodaj Media, agencja badawcza specjalizująca się w zakresie sponsoringu sportu i kultury Sponsoring Insight, a także agencja consultingu marketingu sportowego Stardom House. Oferta Grupy opiera się na integracji kompetencji wszystkich spółek.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?