Klienci docenili MultiBank

Redakcja
MultiBank zajął pierwsze miejsce w kategorii banki i otrzymał Godło Jakości Obsługi 2008.

Nagroda przyznawana jest na podstawie opinii konsumentów o poziomie usług świadczonych przez instytucje. Klienci oceniali między innymi wiedzę i kompetencję personelu, czy wrażenia ze współpracy z daną instytucją.

 

Szczegółowe informacje na temat badania i wyników na stronie organizatora konkursu: www.jakoscobslugi.pl

 

dora

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska