Miejski rzecznik konsumentów w Opolu zmienił siedzibę

Archiwum
Alina Pawlicka-Mamczura, rzeczniczka prezydenta Opola.
Alina Pawlicka-Mamczura, rzeczniczka prezydenta Opola. Archiwum
Ratusz zapewnia, że nowe biuro, choć oddalone od ścisłego centrum, jest bardziej komfortowe.

Do tej pory opolanie, którzy potrzebowali pomocy w sporach np. z nierzetelnym fachowcem albo zostali oszukani przez biuro podróży zgłaszali się do biura mieszczącego się w Opolu przy pl. Wolności. Teraz miejskiego rzecznika konsumentów szukać należy w nowej siedzibie przy ul. Budowlanych 4 (pok. 14).

- Dotychczasowe biuro było małe, teraz klienci będą mieli bardziej dogodne warunki. Pojawiła się też dodatkowa osoba, która będzie radziła opolanom - mówi Alina Pawlicka-Mamczura, rzeczniczka prezydenta Opola.

Nieaktualny jest również dotychczasowy numer telefonu. Nowy numer to: 77 44 35 770
(fax: 44 35 771).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska