Opolanie jadą do Warszawy na manifestację

RedakcjaZaktualizowano 
Manifestanci mają flagi Solidarności i transparent z szarfami w ukraińskich barwach.
Manifestanci mają flagi Solidarności i transparent z szarfami w ukraińskich barwach. Krzysztof Świderski
Członkowie NSZZ "Solidarność" Śląska Opolskiego wezmą udział w ogólnopolskiej pikiecie przed ambasadą Rosji.

- Nie chcemy, by powtórzyło się to, co stało się w 1939 roku - mówi Grzegorz Adamczyk, wiceprzewodniczący Zarządu Regionu "Solidarności" - Pokażemy, że Ukraina nie jest dziś sama.

Dwa autobusy z manifestantami wyjechały dziś rano z Opola, po jednym z Głubczyc i Głuchołaz. Karol Laskowski z Opola zabrał na manifestację dwóch synów: 5-letniego Aleksandra i 6-letniego Kaspra. - Jadą ze mną, by już za młodu nauczyli się pomagać w słusznej sprawie - mówi pan Karol. - A sztandar "Solidarność" będzie się im dobrze kojarzył.

Wraz ze związkowcami do Warszawy jedzie kilkudziesięciu ukraińskich studentów opolskich uczelni. - Bardzo mi się nie podoba to, co Rosja robi na Ukrainie - mówi Maryna Zawalkiewicz, pochodząca z okolic Chersona studentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Opolskim. - Rozpętali brutalną wojnę informacyjną. Mam nadzieję że prawdziwej nie będzie.

Pikieta przed ambasadą rozpocznie się dziś o godzinie 14.00 i potrwa dwie godziny.

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 39

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

j
jojo

wszystko ok tylko ze to co nazywasz ,,prawica,,czyli pis to zwykli narodowi socjalisci popatrz na ich program to socjalizm I chciejstwo a popieraja banderowcow na ukrainie bo socjalisci narodowi zawsze cioaza ku sobie

j
jojo

poj...loo ich silidurakow beda wspierac banderowcow z upa ktorzy mordowali polakow na kresach a teraz obalili legalnego prezydentaza kase z cia ,to po to Kerry przylecial do polski I litwy vw zeszlym roku

M
Max1
W dniu 08.03.2014 o 17:04, Olga napisał:

Po co Kaczyński w 2008 r leciał do Tibilisi przecież działania wojenne rozpoczęła Gruzja ? Bronił agresora. Dlaczego ?

Chcial byc eksponatem w swoim muzeum ..i dac sie glupio zabic...tylko podobno Ruscy pudlowali albo bulletproof kurdupel,-)

M
Max1

Bez wychwalania Rosji od pewnego czasu wszystko co dotyczy Rosji jest beee, tak poprostu.

Niestety ten trend  to przychodzi z Ameryki i tak to sie czasy zmienily ze niestety Ameryka to imperium zla:-)

Dlaczego Rosja miala najlepsza prace na zachodzie jak rzadzil chaos razem z pijanym Jelcynem a oligarchowie zawladali Ruska gospodarka?

 

Olimpiada byla udana , wszystko dobrze zorganizowane i wybudowane ale ciagle szukano wlosa w zupie. Szukano tylko pretekstu do bojkotu  i okazali sie nimi homoseksualisci i dlatego politycy tam nie pojechali..i oczywiscie katolicka prawica w Polsce byla za bojkotem:-)

 

Trzeba popatrzec na swiat szerzej sa trzy panstwa na swiecie ktore maja najwieksze rezerwy surowcow energetycznych i to wiekszych od Arabi Saudyjskiej . Sa to Rosja, Iran i Wenezuela i jakos wszystkie trzy kraje nie moga doczekac sie spokoju. Pod plaszczykiem amerykanskiej demokracji jest ciagle mieszanie.

To jest przykre ze w czasach internetu ludzie sa tak manipulowani ,oklamywani.

Poprostu Ameryka postanowila po doswiadczeniach Wietnamu kiedy kamery byly na pierwszych liniach frontu...juz nigdy nie dopuscic do rozpowszechniania "prawdziwej prawdy" jest tylko prawda dla potrzeb politycznych a czasami wojskowych.

O
Olga
W dniu 08.03.2014 o 16:24, z Niemodlina napisał:

Tak,tak, w TVN'ie też tak mówili, start kampanii prezydenckiej i to na pół roku przed wyborami :) Gdyby rocznica ludobójstwa w Katyniu przypadała powiedzmy w lutym, to co wtedy biedni funkcjonariusze dziennikarstwa wymyśliliby ??Dziwne,że obecnie jakoś mógł Jarosław na kilkudziesięciu metrach kwadratowych przyjść na spotkanie w sprawie Ukrainy. Właśnie na tym polega klasa polityka. Gdy Prezydent L. Kaczyński leciał do Gruzji w 2008r pozostał bez żadnego wsparcia ze strony rządu Donalda T.Dziś rząd Donalda T. uzyskuje poparcie największej partii opozycyjnej.Trzeba wielu lat doświadczenia, aby to POjąć i dostrzec różnicę.Odnośnie KAsona, nie wiem co się dzieje z głównym CENZOREM z NTO, ale od kilku dni nie cenzoruje moich wypowiedzi, może się rozchorował ??

Po co Kaczyński w 2008 r leciał do Tibilisi przecież działania wojenne rozpoczęła Gruzja ? Bronił agresora. Dlaczego ?

z
z Niemodlina
W dniu 08.03.2014 o 16:37, Max1 napisał:

Widocznie kolega Jaroslaw ma szczegolnie sentyment do Banderowcow i innych Timoszenko-zlodzieji:-) Zastanawialem sie dlaczego Janukowicz jest wrogiem Polski a Juszczenko byl jej przyjacielem. Juszczenko odznaczyl posmiertnie Bandere tytulem bohatera Ukrainy a Janukowicz  jak doszedl do wladzy ten tytul mu odebral. Polityka Polski naprawde jest trudna.-)


:) Nie ma sentymentu do banderowców, to prymitywne zarzuty, które dziś równie dobrze można zarzucić Donaldowi T., EU, NATO i pół świata :) Zna po prostu bardzo dobrze historię Polski oraz rolę (niestety negatywną ) naszego największego sąsiada ze wschodu, stąd poparcie dla Ukraińców w budowaniu państwa suwerennego, a nie pod kremlowskim butem.

Pomyślałeś co będzie gdy, bardzo liczna mniejszość rosyjska w krajach nadbałtyckich nagle doniesie Putinowi,że jest prześladowana, że jest zagrożona, etc. czy wtedy Putin w jej obronie również będzie mógł wysłać wojsko ???
M
Max1
W dniu 08.03.2014 o 16:24, z Niemodlina napisał:

Tak,tak, w TVN'ie też tak mówili, start kampanii prezydenckiej i to na pół roku przed wyborami :) Gdyby rocznica ludobójstwa w Katyniu przypadała powiedzmy w lutym, to co wtedy biedni funkcjonariusze dziennikarstwa wymyśliliby ??Dziwne,że obecnie jakoś mógł Jarosław na kilkudziesięciu metrach kwadratowych przyjść na spotkanie w sprawie Ukrainy. Właśnie na tym polega klasa polityka. Gdy Prezydent L. Kaczyński leciał do Gruzji w 2008r pozostał bez żadnego wsparcia ze strony rządu Donalda T.Dziś rząd Donalda T. uzyskuje poparcie największej partii opozycyjnej.Trzeba wielu lat doświadczenia, aby to POjąć i dostrzec różnicę.Odnośnie KAsona, nie wiem co się dzieje z głównym CENZOREM z NTO, ale od kilku dni nie cenzoruje moich wypowiedzi, może się rozchorował ??

Widocznie kolega Jaroslaw ma szczegolnie sentyment do Banderowcow i innych Timoszenko-zlodzieji:-)

 

Zastanawialem sie dlaczego Janukowicz jest wrogiem Polski a Juszczenko byl jej przyjacielem. Juszczenko odznaczyl posmiertnie Bandere tytulem bohatera Ukrainy a Janukowicz  jak doszedl do wladzy ten tytul mu odebral. Polityka Polski naprawde jest trudna.-)

z
z Niemodlina
W dniu 08.03.2014 o 16:04, Max1 napisał:

Ja dobrze pamietam , ze to byl start kampani prezydenckiej :-) i nie bede wogole bronil po ale ich tam wogole nie chciano bo tak jak i dzis uwazano ich za niePolakow :-)Ten nieudany prezydent jatrzyl kazdego dnia i nie bylo momentu, ze te dwie opcje mogly sie pogodzic na kilkanascie godzin na pokladzie samolotu na kilkudziesieciu metrach kwadratowych. No i rozwalilismy temat, przyjdzie keson to posprzata....albo i nie , dupki z solidarnosci na wiecej nie zsluguja.


Tak,tak, w TVN'ie też tak mówili, start kampanii prezydenckiej i to na pół roku przed wyborami :) Gdyby rocznica ludobójstwa w Katyniu przypadała powiedzmy w lutym, to co wtedy biedni funkcjonariusze dziennikarstwa wymyśliliby ??

Dziwne,że obecnie jakoś mógł Jarosław na kilkudziesięciu metrach kwadratowych przyjść na spotkanie w sprawie Ukrainy. Właśnie na tym polega klasa polityka. Gdy Prezydent L. Kaczyński leciał do Gruzji w 2008r pozostał bez żadnego wsparcia ze strony rządu Donalda T.
Dziś rząd Donalda T. uzyskuje poparcie największej partii opozycyjnej.
Trzeba wielu lat doświadczenia, aby to POjąć i dostrzec różnicę.

Odnośnie KAsona, nie wiem co się dzieje z głównym CENZOREM z NTO, ale od kilku dni nie cenzoruje moich wypowiedzi, może się rozchorował ??
M
Max1
W dniu 08.03.2014 o 15:53, z Niemodlina napisał:

Rurociąg bałtycki antypolski to dopiero jeszcze może być jak zablokuje dużym jednostkom wpływanie do gazoportu w Świnoujściu, zbyt płytko położona rura może narobić jeszcze sporo zamieszania i znowu się okaże, że można było temu zapobiec.Dziś tego rzekomo "ograniczonego Prezydenta" cytują niemal wszyscy obserwatorzy wydarzeń na Ukrainie.GłuPOty piszesz, nie dać lecieć, bo co ?? bo urzędnicy Kancelarii Premiera z niewiadomych do dziś POwodów rozdzielili wizyty premiera i Prezydenta, a z zachowanej korespondencji z końca 2009r i początku 2010r wynika, że Kancelaria Prezydenta i sam Prezydent zabiegali o wspólną jedną wizytę w Katyniu, bo jak uznawali takie rocznice nie powinny dzielić.

Ja dobrze pamietam , ze to byl start kampani prezydenckiej :-) i nie bede wogole bronil po ale ich tam wogole nie chciano bo tak jak i dzis uwazano ich za niePolakow :-)

Ten nieudany prezydent jatrzyl kazdego dnia i nie bylo momentu, ze te dwie opcje mogly sie pogodzic na kilkanascie godzin na pokladzie samolotu na kilkudziesieciu metrach kwadratowych.

 

No i rozwalilismy temat, przyjdzie keson to posprzata....albo i nie , dupki z solidarnosci na wiecej nie zsluguja.

z
z Niemodlina
W dniu 08.03.2014 o 15:37, Max1 napisał:

Coz Polska miala zaszczyt miec prezydenta o bardzo ograniczonym umysle i takiej samej ogladzie. Tacy ludzie najczesciej wierza w swoja specjana misje i przestaja zauwazac niebezpieczenstwa dnia codziennego, ze np samolot moze walnac w ziemie. Zachowanie prawicy jest podobne w tej sprawie do budowy rurociagu baltyckiego.Najpierw w sprawie rury jatrzono ze nie przez polska ziemie jak niby niedozwolony swiatlowod odkryto  przy istniejacym rurociagu a jak postanowiono budowac rurociag przez baltyk to jaki krzyk ze to czyn antypolski:) W przypadku Smolenska jest podobnie , byl blok prezydencki w ciaglym konflikcie z blokiem rzadowym I blok prezydencki otwarcie wypraszal sobie wszelkie ingerencje w swoje sprawy i decyzje ale jak zaliczyli glebe to krzyk z prawicy , ze jednak nalezalo ich ubezwlasnowolnic i nie dac leciec:-)


Rurociąg bałtycki antypolski to dopiero jeszcze może być jak zablokuje dużym jednostkom wpływanie do gazoportu w Świnoujściu, zbyt płytko położona rura może narobić jeszcze sporo zamieszania i znowu się okaże, że można było temu zapobiec.

Dziś tego rzekomo "ograniczonego Prezydenta" cytują niemal wszyscy obserwatorzy wydarzeń na Ukrainie.

GłuPOty piszesz, nie dać lecieć, bo co ?? bo urzędnicy Kancelarii Premiera z niewiadomych do dziś POwodów rozdzielili wizyty premiera i Prezydenta, a z zachowanej korespondencji z końca 2009r i początku 2010r wynika, że Kancelaria Prezydenta i sam Prezydent zabiegali o wspólną jedną wizytę w Katyniu, bo jak uznawali takie rocznice nie powinny dzielić.
M
Max1
W dniu 08.03.2014 o 15:21, z Niemodlina napisał:

:) tak, tak znamy to już, piloci samobójcy, Prezydent też samobójca ? no tego nie wiedziałemNikt nie kazał Donaldowi T. skakać z okna :) w normalnym państwie po takich wydarzeniach, oczywistym jest,że premier podałby się do dymisji, choćby z tego powodu, aby nie nadzorować służb i ludzi zajmujących się wyjaśnieniem przyczyn tragedii, aby pozbyć się wszelkich POdejrzeń.Innymi słowy wszystko po to, aby nie być sędzią w swojej własnej sprawie, jak to Minister Miller i jego komisja :)

Coz Polska miala zaszczyt miec prezydenta o bardzo ograniczonym umysle i takiej samej ogladzie. Tacy ludzie najczesciej wierza w swoja specjana misje i przestaja zauwazac niebezpieczenstwa dnia codziennego, ze np samolot moze walnac w ziemie.

 

Zachowanie prawicy jest podobne w tej sprawie do budowy rurociagu baltyckiego.

Najpierw w sprawie rury jatrzono ze nie przez polska ziemie jak niby niedozwolony swiatlowod odkryto  przy istniejacym rurociagu a jak postanowiono budowac rurociag przez baltyk to jaki krzyk ze to czyn antypolski:)

 

W przypadku Smolenska jest podobnie , byl blok prezydencki w ciaglym konflikcie z blokiem rzadowym I blok prezydencki otwarcie wypraszal sobie wszelkie ingerencje w swoje sprawy i decyzje ale jak zaliczyli glebe to krzyk z prawicy , ze jednak nalezalo ich ubezwlasnowolnic i nie dac leciec:-)

z
z Niemodlina
W dniu 08.03.2014 o 15:11, Max1 napisał:

Czas i liste ustalal prezydencki sztab a jak sie chce ktos zabic czy powinno mu sie w tym przeszkadzac?Valdis Dombrovskis mial slabe nerwy wiec nie wiem czy to jest dobry przyklad, bo gdyby z okna wyskoczyl to co Donald tez...?


:) tak, tak znamy to już, piloci samobójcy, Prezydent też samobójca ? no tego nie wiedziałem

Nikt nie kazał Donaldowi T. skakać z okna :) w normalnym państwie po takich wydarzeniach, oczywistym jest,że premier podałby się do dymisji, choćby z tego powodu, aby nie nadzorować służb i ludzi zajmujących się wyjaśnieniem przyczyn tragedii, aby pozbyć się wszelkich POdejrzeń.

Innymi słowy wszystko po to, aby nie być sędzią w swojej własnej sprawie, jak to Minister Miller i jego komisja :)
z
z Niemodlina
W dniu 08.03.2014 o 15:03, iga napisał:

To jest związek zawodowy Solidarnosc. Po jaka cholerę wtrącacie się do polityki? Patrzcie na  waszego niedawnego idola Orbana. On nie widzi interesu dla Węgier wiec nie zabiera głosu w sprawie Ukrainy. a tu  żaba  noga nadstawia gdzie konie  kują.


Jak to Orban nie zabiera głosu w tej sprawie??? Przecież kilka dni temu w Brukseli wyraźnie powiedział,że potępia rosyjską agresję na Ukrainie i jest za wprowadzeniem sankcji wobec putinowskiej Rosji.
M
Max1
W dniu 08.03.2014 o 14:59, z Niemodlina napisał:

Rząd i premier mają przede wszystkim umożliwić Prezydentowi BEZPIECZNE realizowanie prerogatyw Głowy Państwa.W Łotwie kilka miesięcy temu zawalił się dach sklepu, zginęło kilkadziesiąt osób,kilka dni później premier Łotwy podał się w związku z tym do dymisji.

Czas i liste ustalal prezydencki sztab a jak sie chce ktos zabic czy powinno mu sie w tym przeszkadzac?

Valdis Dombrovskis mial slabe nerwy wiec nie wiem czy to jest dobry przyklad, bo gdyby z okna wyskoczyl to co Donald tez...?

i
iga

To jest związek zawodowy Solidarnosc. Po jaka cholerę wtrącacie się do polityki? Patrzcie na  waszego niedawnego idola Orbana. On nie widzi interesu dla Węgier wiec nie zabiera głosu w sprawie Ukrainy. a tu  żaba  noga nadstawia gdzie konie  kują.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3