- Na razie pracuję nad Eurowizją. Opolem zajmę się w przyszłym tygodniu i wtedy będę mógł coś powiedzieć o festiwalu i ewentualnych cięciach - mówi Roman Rogowiecki, od kilku dni zastępca szefa Jedynki.
Festiwal planowany jest na 12-14 czerwca.
- Ciąć będą pewnie na technice i nowinkach, które zazwyczaj próbuje się na takich imprezach - mówi anonimowo pracownik TVP. - Na pewno nie na artystach. Ich gaże to kilka procent przedsięwzięcia, a poza tym oglądalność robią właśnie gwiazdy, nie technika.
TVP oszczędzi na pewno na wynajmie amfiteatru i promocji imprezy. - Wstępnie umówiliśmy się, że pokryjemy jedną trzecią ceny reklamy na billboardach, które prócz telewizji i festiwalu promują też Opole - przyznaje Mirosław Pietrucha, rzecznik prezydenta miasta. - Jaka to będzie kwota - jeszcze nie ustalono. TVP zapłaci też mniej MOK-owi, a my pokryjemy różnicę. Jaką - też jeszcze nie wiemy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?