Opole 2011 w TVP: wysoka oglądalność, mniejszy zysk z reklam

Redakcja
Ania Rusowicz w koncercie "Lata z Radiem".
Ania Rusowicz w koncercie "Lata z Radiem". Paweł Stauffer
Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 średnio 3,1 mln widzów. W piątek impreza przyciągnęła 2,7 mln widzów, w sobotę - 3,5 mln.
Opole 2011. Kasia Kowalska.

Opole 2011. Kowalska/Ciechowski i goście - zdjęcia z koncertu

Największą widownię - 4,9 mln osób - zgromadziła druga część koncertu "Co ty na to? Z radiem lato!" z okazji 40-lecia "Lata z radiem", w sobotę 11 czerwca.

Średnio w czasie festiwalu Jedynka miała 34,2 proc. udziału w rynku, wyprzedzając konkurencyjne telewizje: Dwójkę (15,1 proc.), TVN i Polsat (po 10,2 proc.).

Także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) Jedynka była najchętniej wybieraną stacją - 30,7 proc. udziału, wobec 13,8 proc. Dwójki, 13 proc. Polsatu i 11,5 proc. TVN.

Widownia festiwalu była o 300 tys. większa niż rok temu (ale wtedy zorganizowano go we wrześniu).

Natomiast ze sprzedaży reklam przy imprezie TVP uzyskała w tym roku 6,5 mln zł (bez rabatów) - o 4 mln zł mniej niż rok temu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska