Największą widownię - 4,9 mln osób - zgromadziła druga część koncertu "Co ty na to? Z radiem lato!" z okazji 40-lecia "Lata z radiem", w sobotę 11 czerwca.
Średnio w czasie festiwalu Jedynka miała 34,2 proc. udziału w rynku, wyprzedzając konkurencyjne telewizje: Dwójkę (15,1 proc.), TVN i Polsat (po 10,2 proc.).
Także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) Jedynka była najchętniej wybieraną stacją - 30,7 proc. udziału, wobec 13,8 proc. Dwójki, 13 proc. Polsatu i 11,5 proc. TVN.
Widownia festiwalu była o 300 tys. większa niż rok temu (ale wtedy zorganizowano go we wrześniu).
Natomiast ze sprzedaży reklam przy imprezie TVP uzyskała w tym roku 6,5 mln zł (bez rabatów) - o 4 mln zł mniej niż rok temu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?